Maud Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Skal krysse fingrene for deg og tenke på dere i morgen. Håper dere får et konstruktivt møte med barehagen og kan levere Junior fremover uten vondt i magen :-)
Gummelillan Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Henger meg på med lykke-til-ønskningene! Krysser alt jeg har for dere og er trygg på at dere gjør deres for å bedre hverdagen for både Junior og alle hans venner - slik at de kan fortsette å kaste masse stein i fremtiden også ;-)))))
dritgrei hei hei! Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Jeg heier så mye at jeg mister hatten! litt usikker hvilken hatt, men om man heier så mye at man mister en hatt så høres det i alle fall!!!!
Gjest Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Heier på dere jeg å, massevis av lykke til med møtet .
Plutseliten :) Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Masse lykke til i morgen! Håper det kommer frem til det beste for Junior,mamman og pappan hans,og de andre barna som går i barnehagen ) Klemmer til deg
phantomet Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Tusen takk for heiingen og støtten jenter! Nå sitter jeg og lager liste over alt det jeg vil ha nevnt på møtet. Har nå en A4 side med punkter og spørsmål, og er redd at halvparten ikke blir tatt opp. Det viktigste er saken med den plagede gutten som kom hjem sist mandag, men jeg er også nødt til nok en gang å presisere at dette er et økende problem, siden de ikke klarer å gi ham riktig mat. Jeg har tenkt å spørre pedagogen hva hun tror effekten på Junior er ved at han opplever dette? Både når det gjelder hans utvikling, mestringsopplevelse og tillit til dem som voksne i barnehagen... Jeg vil kreve at de fører "toalett" logg hver dag, samt at de holder ham unna mat som han absolutt ikke tåler. Så vil jeg ha referat fra møtet, slik at jeg kan se hva ped. faktisk har fått med seg fra møtet, og jeg vil ha et nytt møte om tre uker ca for å følge opp saken, Dersom møtet ender med "kræsj" går jeg videre med saken, og phantom-mannen og jeg er enige om å ta gutten ut, dersom situasjonen ikke bedrer seg umiddelbart.
Gummelillan Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Både det med at ungen skal ha krav på å få næringsrik og sunn mat som han faktisk tåler burde være et minstekrav av hva en kan forvente. Og faktisk fører vår barnehage toalettlogg over alle ungene i barnehagen mht om de har gjort store ting ;-) Og logg over alle bleieskiftene på småungene. Synes nesten det er rart at ikke flere foreldre har gjort opprør enda ut fra det du forteller. Styggt redd for at det har blitt slik at folk er så glade over å få barnehageplass at de ikke tør være "brysomme". Og derfor er det helt gull at dere tar tak i det!!!!!! Så heia, heia, heia!!!! Hører gjerne hvordan det gikk altså... ;-)
phantomet Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Nå har jeg spesifisert "mat-listen" ned til det minste lille gresskarfrø... *ler* Vi får se hvordan det blir mottatt. Er glad jeg ikke stiller alene til møtet. Phantom-mannen lar ikek følelsene sine flagre avsted som jeg kan finne på... Men han orker heller ikke svada, så sånn sett er han mer krevende i hva han forventer ut av møtet. Hadde igrunnen trodd at Styrer ville svart på min mailhenvendelse før møtet, men det har hun ikke. Kanskje også hun stiller... Det hadde igrunnen vært like greit. Men jeg tviler... Skal holde dere oppdatert...
Urtete Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Nå er du vel midt i møtet! Uansett - masse lykke til, Phantomet! Måtte det bli vei i vellinga! Vi er spente på referat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå