Tobias og Robin Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hei... minner alle februar,mars og april damer om trondheimstreff i morgen kl 18! Vi møtes på peppes pizza i kjøpmannsgaten!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 oi, det hadde ikke jeg fått med meg. Bare for kjente eller?
mammarettogslett Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 arg.. jeg får ikke kommet i morgen pga jobb!:(skikkelig surt. Men håper dere planlegger et nytt treff og oppdaterer på siden. kos dere:)
Tobias og Robin Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2007 synd at du ikke kan komme! Tror ingen av oss kjenner hverandre fra før... Alle damer som har termin feb,mars,april 2008 er hjertelig velkommen!!!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg kommer!!! Blir skikkelig koselig å treffe nye folk..Kjenner heller ingen som skal dit, men vi trøndere er vel ikke farlige, vel?? Kanskje minne om hvem reservasjonen står på, slik at ikke alle gravide damer springer rundt som store spm-tegn på Peppes i kveld??
Tobias og Robin Skrevet 5. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2007 hehe. ja, kanskje lurt det! Reservasjonen står på Veronica Clausen.
Måånestråle Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Jeg kommer kanskje jeg også, må se an formen litt. Første arbeidsdag i dag etter å ha vært sykemeldt i 8 uker... Juhu!
:Kiki Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Jeg kommer Gleder meg til å møte alle sammen
Axus' girlfriend Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Hadde tenkt å komme, men så dukket det opp en kveldsundervisning på skolen som jeg må være med på. Sorry!!
HeidiMamma Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Jeg har ikke nok kontroll på kvalmen til at jeg tør å gå inn på Peppes hvor det lukter mye, dessverre.... Håper å komme sterkere tilbake på neste treff. Kos dere!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 kanskje klipe over nesa vil hjelpe?? Håper kvalmen har roa seg til neste treff, så du får til å komme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå