Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 hei.. datteren min er nå 14 dager gammel, og begynner nå å lure på om når jeg skal starte med "skikkeli" vask av kjønnsorganet hennes. fikk beskjed på sykehuse om at man bare skulle vaske utenpå kjønnsleppene forløpig pga at talge bare kunne være. men lurer nå på når dette skal vaskes bort??
monicamm Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Har lurt litt på dette selv.. så spurte helsesøster, og hun sa at jeg ikke skulle gjøre det enda, og dattra mi er 3mnd.. Litt rart syns jeg men..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 som hos oss voksne, så skal man ikke vaske inni, fikk vi beskjed om på sykehuset. det skal være naturlig talg/fettlag der.
Gjest Ut på tur Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 du vasker det aldri bort. det forsvinner av seg selv. Du vasker bare på innsiden av kjønsleppene når det er bæsj der. husk å vaske riktig vei så du vasker det ut . husk å ha helt rein klut
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Hæ? Skal ikke vi voksne vaske inni? Det må da bli en fryktelig stank og et godt lag med "ost" inni der da?? Jeg vasker alle steder jeg kommer til på meg selv...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Har misforstått helt jeg da, har jo vasket der hver kveld..... Syns så bestemt å huske at helsesøster sa at jeg skulle vaske der. Skal det "hvite greine" bare bli liggende da?
Gjest Ut på tur Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 På jenta vår har det hvite talget blitt borte. Om det har trukket inn i huden, eller har forsvunnet ettervert av vask(bading, dusjing ob bæsjevask) det vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå