Gå til innhold

Vektsjokk i dag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag gikk jeg på vekta for første gang på mange uker - og jeg har lagt på meg 25 kg!! Jeg fikk helt sjokk og måtte bare gråte fordi jeg syntes det var så ekstremt mye. Det er bare ca fire uker til termin, men det blir noen lange uker. Føler meg skikkelig lite fin akkurat nå...og litt deppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he,ja 20 kg pluss her:) har termin i slutten på desember.. Kan trøste deg med at jeg fikk på nesten 30 kg!!!!! sist. men etter ca 6-8 mnd var de av igjen...gå på tur med babyen pluss tenk på hva du spiser etterpå du,så går dette fint.. husk at når du har født er det en del av bare der,kanskje har du en del vann i kroppen? så tørk tårene kjære deg dette går så bra så..klem a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Helt enig...

 

Glem de kiloene, er jo bare en bagatell som alltids kan rettes på etterpå, hi hi

 

Jeg har med vilje ikke veid meg i svangerskapet for å slippe dette peset med kiloene, har 3 uker til termin, og er ikke like lett lenger nei, men jeg koser meg i svangerskapet og er glad jeg har denne muligheten til å gå gravid og få et barn, så tar vi kiloene etterpå...

 

Så kos dere videre, og nyt hver dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke tenk noe på det! har selv lagt på meg nesten 20 kg! har litt over en måned igjen til termin. kiloene går av så lenge du beveger deg, og de fleste går vel masse turer med babyen når den kommer, og i tillegg hvis du ammer, så skulle vel det hjelpe! man hører jo dessuten om så mange som nesten ikke rekker å spise når de får barn hehe... selv satser jeg på å gå mye turer, pluss å spise sunt! nå om dagen spiser jeg jo det som passer meg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger - det har hjulpet! Det føles ikke så ille lenger heldigvis. Med mange trilleturer og litt tålmodighet skal jeg nok klare å kvitte meg med kiloene etterhvert. Akkurat nå er det å bevege seg og gå en tur et skikkelig ork, men prøver å gå litt hver dag likevel.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal bare være gla du har noe å gå på etter fødsel, for tenk da er det et annet lite menneske som kommer i første rekke! Husk å kose deg og ikke tenke på vekta. Det er bare et tall! Man forbrenner tross alt like mye på å amme som en spinningstime daglig,, så det så ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ikke tenk på kiloene! Har gått opp 22kg og har fire uker igjen. Kommer sikkert til å bli over 30+ tilslutt:) Mulig jeg er optimist, men tror det med kilo går veldig på innstilligen din etter fødsel. Så lenge du spiser sunt og normalt og trener i tillegg tror jeg dette går veldig bra! Viktigst er å bruke energien på trening og ikke ødelegge motivasjonen med sutring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du litt å gå på fra før da håper jeg? For ellers høres det ikke så bra ut for deg og den som vokser...

Er +10 kg selv nå, og det er stort sett magen, men det kommer vel noen kg til de siste ukene nå, og gjerne litt vann osv... Det er så utrooolig forskjellig fra person til person, + 10 eller + 30, vi er alle innenfor det som er vanlig! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...