Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 er så lei meg! samboeren min har fått mld fra ei venninde der ho først skreiv ho var så forelska i han å blablabla.. denne mld viste han til meg. de har allti hatt mye kontakt, nå bor ho rikti nok på andre sia av landet men likevel.. ho kan ringe tidli på morningen å bable om ho er så nervøs for eksamen å ka som helst å han snakker, mens eg ligger å sover ved siden av han.. igår hadde han fått ei mld der ho skrev ho hadde lyst å knulle vettet av han.. pleier ikke gå å lese mld hans, men akkurat igår bar eg tlf hans og han hadde ikke på tastelås så denne mld lyste opp mot meg. sa ingenting i begynnelsen, men etterhvert klarte eg ikke mer. forlangte at han fikk velge mellom å fortelle henne at hun skulle slutte å sende slike mld til han om han fortsatt ville ha et forhold til meg. først var han lei seg å sa han ikke brydde seg om det, kunne like godt ha stått at osten i kjøleskapet hennes var myglet sa han. men senere på kvelden fikk eg ikke sove å ble sinna igjen.. da tordnet det fra han at han var lei av at eg hadde vært sint på han siden eg ble gravid og at det ikke var noe unnskyldning for å oppføre meg på denne måten. vi bor hos foreldrene mine denne uka for å passe lillebroren min mens de er i syden så han var på tur å gå hjem til oss å legge seg, men det endte med at han la seg igjen, og vi ble venner igjen.. har hatt grunner til å vært sint på han da han har unnlatt å fortelle meg om mye gjeld han har utestående fordi han bare har latt være å betale regningene sine, dette med denne jenta, han hadde lagt seg ut på penest.no i bar overkropp å blabla der han sa han hadde slettet seg da jeg oppdaga det, men det har han heller ikke. i tillegg sitter han mye på pc å tegner halvnakne damer han finner på nettet, noe jeg sier sårer meg, greit jeg er gravid og hormonell så jeg overreagerer nok, men det virker ikke som han forstår i det hele tatt.. han sa igårkveld han hadde sagt fra til henne da, men det måtte jeg bare sjekke og han skrev rikti nok at det ikke var aktuelt, men han sa ingenting om at hu skulle slutte slik eg ba om. idag tasta han masse mld med henne, og jeg har lest de også, der ho beklaga da han skrev eg ble en smule sinna for den mld, og ho sa ho ikke ville ødelegge og skulle slutte. men virker ikke som han tar det alvorlig det jeg sier. han har jo riktignok gitt beskjed, men han får det jo liksom til å høre ut som om det er jeg som overreagerer. i tillegg presterte han å spørre om hvorfor jeg leste mld hans! såklart det er ikke noe fint gjort, men jeg forlanger å få litt respekt så han ikke godtar slikt ! er bare så fortvila jeg.. han kan godt ha kontakt med henne, for eg vil ikke være den som nekter han å snakke med noen, vet selv hvordan det er, men det virker jo nesten som han faktisk har følelser for henne slik han driver på.. han svarte tilogmed på den mld han fikk igår " hehe så du har det ja, det finnes mye fint på kondomeriet" hadde det vært jeg som hadde mottatt slike mld hadde jeg sagt klart i fra! vi venter barn for svarte!
dårligfantasi Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 uff.. skjønner godt at du reagerer jeg! gravid eller ikke, hehe. jeg hadde aldri tålt sånt fra den jeg er sammen med, og det burde ikke du heller. du er nok veldig gla i han, og dere venter barn, men dere må ha ett godt forhold og ha tillit for at det skal fungere. hvis ikke, kan det også gå ut over ungen,og det er bedre at man er alene enn i ett dårlig forhold.
Lille nuffe Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Slikt tull skal man ikke trenge å finne seg i!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg syns ikke du overreagerer når du mener samboeren din på en høflig måte, ber venninnen slutte med å sende den type meldinger da han allerede er i et etablert forhold og venter barn med deg. Det handler om respekt både for forholdet deres, og ikke minst for deg. Dessuten er det utrolig dårlig gjort at han "sparer" på slike meldinger, han har ikke tenkt på at det virker veldig rart at venninnen plutselig bare sender slike meldinger ut av det blå. Dette er en tillits-knekker deluxe mellom dere to, og det bør samboeren din innse før det blir et problem! Han har profiler på internett der han sitter halv naken, hvorfor det ? Tegner halv nakne damer, vil det si at han kontakter jenter og får dem til å sitte modell for seg...? Denne venninnen virker til å være en skummel flørt, og han liker tydeligvis oppmerksomheten han får fra henne. Det er helt klart når du leser svar, samt at han ikke ber henne holde opp. Jeg vet ærlig talt ikke hva annet du kan gjøre enn å be han slutte, som en drastisk utvei får du ta mobilen hans og endre pin-kode så han skjønner alvoret. Eller slette profilen hans, evt. endre passord for å se reaksjonen hans når han ikke kommer inn på profilene sine. Du har all grunn for å være sint, hadde jeg også vært og jeg er ikke gravid!
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Det er totalt respektløst fra både sambo din og henne!! Dette skal du ikke trenge å finne deg i!! Selv ikke "en god venninne" har lov til å oppføre seg sånn. Har selv vært borti noe lignende, på MSN.. Ei som sambo har hatt litt kontakt med over noen år, som plutselig tok heeelt av. Hun sa vel egentlig det meste uten å direkte be han komme og knulle henne!! Ble lynforbanna, såret og sjalu, for han satt jo og jattet med.. Fikk tak i nummeret hennes og ba henne ligge unna. Hun fikk vel litt skjelven, og påstod det bare var på gøy..(!?!) Men det ble stille derifra iallefall.. Jævla kjerring..(unnskyld meg altså..) Så bare stå på ditt, sier nå jeg. Vet hvordan du har det.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå