Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Leste på skravlesiden og hun mami dama er virkelig irriterende! En ung jente som henne sitte på dib i hele dag. Skaff deg noen venner og et liv sier bare jeg.
KaMa Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Hvem burde skaffe seg et liv?? Din interesse for disse sidenes brukere er av den karakterer at du ser behovet for å skrive egne innlegg om dem. Det kan definitivt virke som at det er du som ikke har noe liv.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Hva vet du om hennes venner? Om hennes liv? Jalla jalla, morsomt med fordommer mot unge mødre. Et sted skal man jo ta innersvingen på dem =P
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 HI:finn på noe konstruktivt sjøl! For du har iallefall et stort problem. Sitte her hele dagen og passe på hva mami gjør.Lider du av sjalusi,kanskje????
prekæs Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Er temmelig sikker på at HI her ikke er gamle jenta selv. Tror ærlig talt ikke voksne mennesker oppfører seg slik.
Cat.68 Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Hi, hva gjør DU her inne??, skriver og starter inlegg dessuten. Gå ut å få deg et liv sier nå jeg ;o)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Tror du det er npoe bedre med ei gammal anonym røy som deg selv som sitter på dib og følger med på hvilke ungfoler som sitter på dib hele dagen? Skaff deg noen venner og et liv sier jeg bare.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Prekæs: hvorfor må den være en ung jente som har skrevet dette innlegget? Det finnes mange voksne mennesker her inne på DIB som oppfører seg slik... jissez
KaMa Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Ja, det var dumt av prekæs. Hun skulle ikke brukt alder men modenhet.. Men uansett, mange voksne? Da burde en definisjon komme på plass. Voksne mennesker oppfører seg ikke slik. En slik oppførsel vitner om umodenhet. Voksne mennesker er ikke så umodne..
EnUndreneMor Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 hvordan vet du at hun skriver innlegg hele dagen da? er du der inne hele dagen selv kanskje?? jeg er det,,, hehe,, jeg har ikke noe liv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå