Gå til innhold

hvor er dere??? spiser dere ribbe??? ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil spise ribbe alltid!!!!!!

Vi spiste restene i dag .......... åhhh så godt!

også har vi rent og ryddig hus, så jeg får ikke vondt av å ikke gjøre noe fornuftig... Jeg kan bare slange meg som et slakt og drikke te og smugtitte på barnetv og all slags...

kanskje jeg til og med gidder å produsere julegaver i år... bare for at det går ann i et ryddig hus....

Det var nå jeg skulle hatt den karamelloppskriften som jeg fikk i fjor og som jeg ikke har mer ;-)............................................ shit - hvor skrev jeg den ned hen???

Har dere begynt med nisseverksted og storproduksjon???

Vi har nrmlig ingen penger dette året, og da må vi benytte oss av steinaldermetoden... jeg husker vi limte steiner på treplater da jeg var liten... hehehejhehehehehe det blir nok en høydare i år tenker jeg :-)

eller så kan jo folk få et par nøster og ei heklenål... en såkalt "gjør det selv" pakke... hahahah da blir nok alle så glade så glade!

God jul... :-)))) Godt med ribbe altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes egentlig ikke ribbe er noe særlig jeg. Derfor spiser vi pinnekjøtt her i huset på julaften. Maud-mannen er vant til å bli servert både ribbe og pinnekjøtt og er nok minst like glad i ribbe som deg. Vanligvis inviteres hele gjengen hans fra studietiden hit på ribbemiddag i desember, men i år utgår det siden terminen til lilllesnupp er 3. desember. Får vel lage ribbe en gang til bare oss da. Dessuten er det ribbe hos mamma'n min 1. juledag.

Dårlig med juleverksted også her i år. Har bestemt meg for å droppe de hjemmelagete julekortene til og med. Fingrene mine er som tømmerstokker og egner seg ikke til noen ting. Får bestille ting fra nettet som ligger under treet hos dem som må få noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...