Silja FullFres McQueen Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Har du fått sendt en henvisning til Colosseumklinikken i Oslo? Legen min sendte tidligere i uka, spent nu ja.. =S
Cat.68 Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Ja jeg har sendt den, men de har desverre ikke fått den (. Noe rart må ha skjedd. Jeg har ikke klart å få noen ny tid hos legen min før i morgen så da håper jeg jeg får ivei en ny ;o)
Silja FullFres McQueen Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Okei. Håper de har rask behandligstid, at vi ikke må vente i flere år liksom... Vet du forresten om man må komme ned til de for vurdering, eller holder det at man sender de bilder, og snakker med de på tlf? (Har hørt om noen som gjør det slik). Litt langt å reise ned dit for vurdering sjø... =P
Cat.68 Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Til meg sa de at de ville at legen skulle sende med bilder., vekt og høyde. Da skulle det vel være mulig å slippe å dra dit før vurdering.
Silja FullFres McQueen Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 Ja, det står så på hjemmesiden deres oxo. Såg det nu. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå