Gå til innhold

Utrolig sterk film...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat sett ferdig en fantastisk film, One More Kiss, som handler om en kvinne på rundt 30 som får beskjed om at hun har kreft og ikke vil overleve.....Den var så utrolig sterk - kjenner jeg er litt satt ut.....har grått og ledd om hverandre. Vakker filming, forholdsvis ukjente skuespillere som spiller helt nydelig.....Fikk opp så mange av følelesene fra prosessen til søsteren min.........Dette er en MÅ SE film for de som orker.........sterk sterk sterk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk om å få opplevelser og tanker filmatisert klatten.... kjære vene! Men så fint at du likte den... det er sikkert en film jeg bør se helt alene...

Jeg tenkte på deg på fredag for da så vi en film jeg lurer på om du har sett. Har du sett "K-pax"... hvis ikke så mener jeg bestemt du bør se den! :-)

Skrevet

Ja, det var sterkt:-)

Og lurt å se alene;-) Kan fort bli for mye hikstgråt for gutta, blir jo så fortvilte.....hihi......

K-pax har jeg ikke sett, men leste om den nå, litt sci-fi?? For det er jeg ikke så veeeeeldig glad i...men om den ikke er sånn typisk sci-fi så ser jeg den gjerne............og da gjerne med en liten ribbebit i hånden:-)

Skrevet

Det er egentlig tullete at den er i sci fi kategorien, for dette er en dramafilm....med psykologi som hovedtema... veldig fin og spennende... vi fikk dessverre ikke sett slutten... erd et mulig. Filmen sluttet ti minutter før The end, så vi vet ikke hvordan det ender, men til og med uten slutten kan jeg anbefale denne filmen veldig veldig!

Skrevet

Da er den herved satt opp på "må se"lista mi:-)

Kanskje jeg må fortelle deg slutten da;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...