Soulsister Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Jeg har spist "rester" av halloween-smågodtet fra klokken 10 idag. Huff jeg vet meget godt at dette ikke er bra, men har vært helt ustoppelig idag. Kanskje noe av grunnen er at jeg har vært inne i to dager med en gutt på 2 år som er syk. Holder på å gå på veggen... Har kompansert med å drikke vann... Og så stappet jeg han godt ned i vognposen og tok en trilletur isted... Jeg pleier ikke å miste styringen, så denne snopingen er helt unormalt til å være meg.... ER det flere her som har det sånn idag????
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Hei, etter å ha begynt å bli bedre etter laaang kvalme periode, så har godteri behovet nådd skyene på et helt nytt nivå...noen dager er jeg helt ustoppelig...kunne spiste sjokolade hele dagen og sukkerfri brus.huff huff:( prøver å ete masse frukt og annet sunt, drikker vann og melk men det hjelper liksom ikke...vet så godt det ikke er lurt å spise godteri...og usunt for baby også at han kan bli stor men huff huff:(
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Jeg snoper ALT for mye. Fryktelig dårlig samvittighet (uten at det hjelper). I helgen har jeg spist potetgull, croissant, cookie, kake i bursdag, sjokkolade ... huff, blir flau når jeg skriver. Får være anonym :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå