Bea har snart 4 barn? Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 og det hadde eg dei siste dagene før eg fødte dei to siste gangene, og det er lettere å bevege seg enn før, smerten i symfysen er nesten helt borte og det kommer rikelig med slim/utflod..... så eg er litt spent på omdet er lille vennen som lurer meg eller om ho kommer en av dagene.... blir spennede å se...... fødte på 1,5 time sist der det bare var kynnere i starten og 15 min med predd rier så dette kan gå fort.... eg gleder meg....
Bea har snart 4 barn? Skrevet 4. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. november 2007 Men det er 19 dager til tul og dei to siste kom5 daga før tul......det glemte eg
Gjest Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 så spennende =) termin i dag og har hatt økt mengder meg slim/utflod og litt murringer.. sitter bare og håper på at det skal bli vondt hadde jeg aldri ttrodd etter forrige fødsel krysser fingrene for deg!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Ehhh... det er vel 1 mnd og 19 dager til jul;)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 takk, gkør det samme for deg mamma_te*guttenesine
*1+1=2 små* Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 jeg spiste masse kanel(på risgrøt her nå) hehe håper at de mensemurringene mine tar seg opp!!!! Lykke til kjære deg, vi håper at vi får babyene våres før tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå