jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 hallo folkens. da er jeg på min 2pp. håper det klaffer for meg denne gangen. men denne gangen, føler jeg meg ikke så stressa som jeg var forrige gang, nå tenker å ta mer med ro. og ikke tenke på det samme hele tiden. jeg har ihvertfall kjøpt meg en cb digital el test. så jeg skal begynne å teste meg fra den 10/11 nov tror jeg. hehe er veldig spent. flere med ikm den uka?
Gjest Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 jeg har ikm 8. november! veldig spent nå..
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 lykke til da.
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg har ikm rundt den 26 el 27 nov. Jeg er også i min 2 pp =) Vi stresser ikke med å bli gravide, så her blir det ingen el tester. Men jeg har begynt å tempe, men har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal regne ut el...
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 så bra at du har ikm lik meg. vel denne gangen som sagt er jeg mye mindre stresset. tenkte bare å prøve disse el testene denne gangen for å se...om det hjelper noe.men ellers får det ta den tid den trenger.men er veldig spent da. hvis du vet hvor lang syklusen din er så kan du jo også gå www.babyverden.no og ta en eggløsningskalkulatur. den viser når du er mest fruktbar, og når du har eggløsning. du kan jo kikke på den da. ha en fin dag. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå