Gjest Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 FINN-kode: 11539687 evt linken: http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=11539687&sid=3cabF6xaM652586&pos=22 Er prisen grei osv?? Vil gjerne ha litt meninger her om noen gidder :-P
Adriansmor med tulla Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 AWWW nydelii ... men dra meg baklengst for en pris=/ har lyst på sånt hus e men må vel greie meg med rønna vår på landet ja.....
Gjest Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Jeg er vant til oslo og hadde det vært her så tror jeg at det hadde vært ganske billig..men aner jo ikke hvordan prisene er i stavanger ;-) Synes bare det var sååå fint..har jo pengene men er litt vanskelig å bestemme seg for å legge såpass mye penger på et så lite hus :-S
jiha Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Åh d var fint!!=D men litt liten stue??? prisen var ikke noe sjokkerende for meg, dyrt er det ja! men det er det prisene er her og nå. Mamma har akkurat kjøpt en leilighet på et plan på 90kvm og betalte 2.3 mill=p og dette er i finnmark=p
Adriansmor med tulla Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 ÅÅ hadde jeg hatt råd til et sånt hus ,,,, hadde jeg kjøpi det glatt...det var RÅLEKKERT...ååå grønn av misunnelse...=)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Jaa stuen var litt liten så det ut til..men men. Får komme meg på visning, så får jeg vel et bedre inntrykk av stedet :-) Falt helt pladask for huset ;-)
Mammatiltoprinser Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Kjempe fint hus.. Hadde kjøpt det om jeg hadde hatt penger.. Eneste jeg tenkte på er hvordan er tomta der? Er det hage og slikt?
Supertea Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Åh det var lekkert! Fikk nesten lyst til å flytte til andre kanden av landet bare på grunn av dèt
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Den var litt for liten i forhold til hva vi sikter etter, men jeg hadde glætt gitt den prisen der for det huset ;o) Kjenner ikke så godt til prisene i Stavanger da ettersom jeg bor rett utenfor Oslo. Men veldig fin )
Gjest Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Stavanger har samme dritt-priser som Oslo. D-Y-R-T. Dette huset ligger jo midt i Stavanger. Aldeles fint på innsiden, men jeg hadde IKKE vurdert det. Hoveddøra går jo rett ut i en traffikert gate i tillegg så er det jo i den "dårlige" delen av sentrum/Storhaug. Jeg antar at dere har unger/skal ha unger? Vi flytta fra det området (bodde rett opp bakken). Lei av å måte leite etter sprøytespisser før vi dro mini på lekeplassen.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 Ja vi skal jo ha barn etterhvert ;-) Takk for at du sa ifra.. hvis det er så ille som du sier så er det jo absolutt ikke et alternativ..Kjæresten min mente at det var et helt ok område, så det er vel verdt å ta en titt, selv om vi egentlig ville hatt et sted med hage =)
Niem og Patrick Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 Som skrevet ovenfor ligger det vel i den dårlige delen av Storhaug. Var der på fredag, og det ser noe spesielt ut hele nabolaget der oppe. Folk fra Stavanger kaller dette området Ghettoen Men for all del, det var et nydelig hus, men en litt stiv pris synes jeg Men Stavanger er blitt svindyrt. Hadde nettopp besøk av en veninne som jobber i eiendomsmegler 1 i stavanger, synd jeg ikke så dette tidligere, så kunne jeg spurt henne. Hun snakkte om at prisene er så smått begynt å synke igjen i Stavanger, men faren for at de går opp igjen er stor.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #15 Skrevet 4. november 2007 Vil dere bo sentrumsnært ville jeg heller søkt meg lenger inn på Storhaug, i retning Godalen. Våland er jo også greit, er det ikke?
ruffen Skrevet 4. november 2007 #16 Skrevet 4. november 2007 Bor på Jæren, og syns ikke dette var særlig dyrt til å være i Stavanger, faktisk. Men kan jo ha noe med nabolaget å gjøre da. Vet lite om det. Det var jo heller ikke så veldig stort. Felere vanlige neboliger på Klepp og Bryne (for lokalkjente) går for nærmer 4 mill. Helt sykt! Hilsen en som er glad for å ha hus! )
Niem og Patrick Skrevet 4. november 2007 #17 Skrevet 4. november 2007 Jepp, ville også søkt meg mer inn mot Godalen/Våland.. Det er et finere strøk også.. Ser ikke så shabby ut
Gjest Skrevet 4. november 2007 #18 Skrevet 4. november 2007 Takk for tips dere ;-) Det har jeg også reagert på at prisene fpr boliger utenfor stavanger er sinnsykt høye! da er det billigere å bo utenfor oslo :-S
Gjest Skrevet 4. november 2007 #19 Skrevet 4. november 2007 Dette var et sykt fint hus!!!!!!!! Åh, skulle ønske jeg hadde så mye penger... Nei, nå ble jeg misunnelig ja...
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 5. november 2007 #20 Skrevet 5. november 2007 Innvendig, SÅ ABSOLUTT VERDT DET! 97kvm med hage er ihvertfall greit nok de første årene ingen tvil, men hvis dette er "ghettoen" slik som de over påstår og du må lete etter nålspisser og osv. så er det ikke verdt det...da er det bedre dere bruker 4mill på ett mindre sted på ett tryggere sted etter min mening. men er vel flere steder som er fint på tryggere område til den prisen? om ikke annet kan dere jo også kjøpe billigere hyre inn folk og oppusse? si dere finner ett sted til 2 mill som må pusses opp er bedre å bruke den 1,5 millionen til det og få det slik dere vil ha det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå