Tomaten Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Etter mine beregninger skal jeg ha el rundt 2-4 nov... Var hos legen på GU på fredag, og hun bekreftet via ul at jeg hadde el like om hjørnet Tror kanskje el er på plass nå Har hatt litt murringer idag, og siste toalett besøk hadde jeg ganske seigt slim..... Det rare er at el testen aldri har slått ut ordentlig.... hadde en svak strek på tirsdag kveld, og samme på onsdag.... etter det har jeg hatt neg tester.... Er så kjipt å ikke ha hatt noen positiv el test.... Klarer liksom ikke helt å stole på meg selv...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Du bør bruke den dig. EL-testen til CB. :-)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 el testen slo ikke ut på meg heller den mnd jeg ble gravid så jeg trodde ikke jeg hadde el den mnd jeg testet jo fra dag 11-19 men jo da, el hadde jeg hatt så vil bare krysse fingrene for deg og har dere sex annehver dag så misser dere ikke el iallefall LYKKE TIL
Snasken:) Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 vicky1984- nr2 26.juni08 Hvilke el-tester brukte du da?? CB?
Tomaten Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 Takk for svar jenter..... Får håpe jeg er like heldig som deg vicky 1984..... Hadde sex på søndag, (husker ikke om vi hadde på tirsdag), onsdag, fredag, søndag morgen og søndag kveld.... Så jeg håper vi har vært heldige..... Får bare vente og se til den 17...... Skal vurdere å kjøpe en digital test istede.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå