♥ DAME Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Jeg skal lage krumkaker og serinakaker. Andre som har noen tips til gode julekaker/kjeks eller annet? )
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 sarah bernard, pepperkaker og serinakaker iallefall. kjøper smultringer og sirupsnipper
mpmamman Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 hviter kakemenn pepperkaker(deig fra ikea) cola kaker hvite risboller karameller så har jeg bestillt drops sett fra panduro så det må vel prøves så har jeg lyst til og lage daim is kake,men vi får se aldri bakt 7 sorter nei;)
3 rosa og en blå Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Jeg skal bake/ lage: pepperkaker og luciakatter sammen med ungene, krumkaker, kransekakestenger, julebrød, sjokoladerisboller pg resten tror jeg kjøper hvis vi trenger..
Mille** Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Det blir ikke mye, syns det går så lite kaker i jula at jeg ser ikke vitsen. Skal bake pepperkaker, pepperkakehus, firkløverkake eller suksessterte, lage marsipan, bake rundstykker og julebrød. Kjøper lefser og smultringer. Mer enn nok! ;o)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Hmmm prøver syv slag i år å vel. har ikke helt bestemt meg for vilke men her er de jeg tror...ikke alle som er like tradisjonelle men VELDIG gode:) havrekjeks Pepperkaker Karameller brune pinner Crackerjacks Hasselnøttopper med sjokolade kokosmakroner
NessaS Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Hmmm, det blir vel de vanlige slagene. Pepperkaker og pepperkakehus Krumkaker Sjakkruter Smultringer Havreflarn Jeg baker for hele familien. Pappa har allerede "bestilt" masse smultringer, siden han syns mine er så vannvittig gode.
mpmamman Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 spiser opp alt vi ja,men så er vi gomatrævver å da;)
NessaS Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Glemte jo da at jeg skal lage marsipan og forme mye rart av den da. Men telles kanskje ikke som baking?
ღtili35ღ Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 Jeg skal lage: - Krumkaker - Berlinerkranser - Kransekake stenger - Tørre vafler - Brune pinner - Risboller - Rullekake - Mørlefser - Kakemenn - Pepperkaker - Serinakaker - Karameller - Rundstykker - Brød
Mrs. X Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Baker pepperkaker , hvite sukkerkaker og serinakaker ( spiser de ikke da, syns ikke det er noe godt, men er så lett for barna å lage og pynte) Skal også lage Delifakake, min egen spesielle uten geletopper, men med marsipan. Også kransekake stenger.
Mrs. X Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 Hva er forresten brune pinner? Har jeg aldri hørt om.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 Pleier å lage pepperkaker strull kokosmakroner marsipan ristopper, lager det tidlig og spiser i adventstiden. I selve julen går det ikke så mye, men før jul smaker det deilig!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. november 2007 #15 Skrevet 4. november 2007 mandelflarn er det eneste jeg må ha til jul.
imsdal med julesmak Skrevet 4. november 2007 #16 Skrevet 4. november 2007 Vi flytter inn i nytt hus midt i Desember, men jeg håper jeg får tid til å bake: -cola kaker -sjakkruter -kokosmakroner -hasselnøttmakroner med sjokolade -lefser -kransekakestenger -pepperkaker Har ett ørlite håp om at noen kan lære meg å sy kjøttrull også i år.
♥ DAME Skrevet 4. november 2007 Forfatter #17 Skrevet 4. november 2007 Tusen takk for mange svar Og Mia, søk på brune pinner så får du det opp. Kjempegode er de ivertfall. Jeg må lage de også ))
imsdal med julesmak Skrevet 4. november 2007 #20 Skrevet 4. november 2007 Cola kaker er tørre småkaker, formet som staver og smaker karamell (på svensk cola)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå