Gå til innhold

Kjeks- samme som på småtroll 0-1 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får deres 8 mnd gammel barn smake kjeks? Min har fått smake Marie kjeks, men føler at disse er veldig mye sukker i. Nå har hatt fått Kormokjeks to ganger.. Er det mye??? Og om det får smake kjeks, hvilke typer lar dere de får smake/spise., Noen som vet om det finnes noen med lite sukker i???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, nei, han har fått mest vanlig mat. Vi spiser ikke noe særlig kjeks selv. Han er nå 14 mnd. Han har fått smake kake, yoghurt med sukker osv. Men dette er ikke noe han får jevnlig.

Skrevet

snuppa er 10 mnd nå da, men hun har fått kjeks en stund. mariekjeks er favoritten. får litt kornmo og sånn hvetekjeks som jeg ikke husker navnet på også. hun får kanskje i gjennomsnittet én kjeks hver dag. det finnes jo Hipp barnekjeks da, hvis du er så redd for innholdet.

Skrevet

Hipp sin kjeks er ikke så super den heller.

Men vi ser ikke helt behovet for kjeks. Så da får han vanlig mat, yoghurt, frukt, skiver osv når han er sulten istedet.

Skrevet

Nå er jo jenta mi over to år, da, men jeg ga ikke kjeks da hun var 8 mnd. Hun smakte det første gang rundt ettårsalderen, tror jeg. Nå spiser hun så å si aldri kjeks.

Om du har latt jenta di smake Mariekjeks, samt gitt henne Kornmokjeks to ganger, så spiller jo ikke det noen rolle. En gang i blant har de ikke vondt av det. Det viktigste er jo totalen av hva du gir av mat.

Det er vel en god del sukker i nesten alt av kjeks, dessverre.

Skrevet

Jeg gir ofte kjeks når hun er grinete pga tannkløe f.eks.

De beste kjeksene er start-kjeksene. De er ikke slike sukkerbomber, og de smuler ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...