Gjest Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Eller så har du sperret for meldinger fra meg *snufs* Tenkte å sende link!
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Hei vennen... Hadde visst fullt... He he, det er jo helt utrolig, så sjeldent jeg får noe mail, hihi.. Har slettet nu.. *spent* Klemmer
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Ohhh, fytti helsike!!!!! Den var bare helt råååå)) Hadde forelsket meg i alt jeg. Der er det jo bare å ta med seg eiendelene sine og flytte rett inn, hi hi.... Klem
Truseprinsesse Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 jeg og vil se den fiiine leiligheten! jeg har ikke tenkt å flytte selv, men det er da gøy å drømme seg litt bort. kan du sende link?
Gjest Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Ja jeg synes det selv elsker kjøkkenet, gulvet, ja ALT... Badet er ikke heeelt min smak da, men det er jo fint fordet! Den er liksom midt i blinken! Truseprinsesse, du har full postkasse
Truseprinsesse Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 ikke nå! så fort den ble full da.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Vil ikke det er så mage som sitter her inne så vil helst ikke legge ut link med adresse og alt mulig i tilfelle vi kjøper leiligheten
Gjest Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Åja, jeg skjønte hvorfor du ikke legger ut linken;-) Men den høres utrolig fin ut hvertfall! ;-)
Truseprinsesse Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 Den var kjempefin. By på den! Ser ut som den kan bli skikkelig hjemmekoselig også. Lykke til!
Angelina Jolie Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Kan du sende linken til meg da? Blir så nysgjerrig når folk skal ha seg boliger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå