stinky-monkey Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Det er så mange som har spurt meg hva jeg ønsker meg til jul, men jeg kommer ikke på en dritt!!! Så jeg vil gjerne høre hva dere ønsker dere til jul, sånn at jeg kanskje får noen ideer :-)
Mille** Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Bergans jakke tøfler pysj vaskekluter sengtøy kasserolle str medium ......kommer ikke på noe mer..
hit og dit Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 No høyres eg veldig politisk korrekt ut, men det er heilt oppriktig dette. Eg vil aller helst unngå at voksne folk kjøper til meg og eg til dei. Eg har meir lyst til at me kjøper gaver til ungane i familien og ikkje til voksne. Eg kjem til å seie til mine søsken at dei skal kun kjøpe til Tuva og ikkje oss foreldre, men sambuar vil ikkje avtale dette med sine søsken. Eg har ønska meg ein mp3 spelar av sambuar.
wirre;o) Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 den er skremmende tom.. men kanskje litt sånn fotpleietime, alle friendsepisodene på dvd, ps3-spill, den nye joni mitchell cd'n, pent undertøy, sokker, hjemmestrikkede ullsokker ( for det er bare såååå deilig), hjemmebakte julekaker, skjerf og votter og lue som er varmt og godt, pysjamas.
Mille** Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Kom på ett par til: gavekort på hudpleie gavekort på fotpleie )
Gjest Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Penger (ønsker meg altid det- og får det med de fleste) Men vi har tenkt jævlig i år og kommet opp med en liste:p Koffert (må ha en stor og skikkelig en) Microbølge ovn Sengetøy (grei ting å ønske seg- kommer aldri på å kjøpe selv) Og så tenkte vi å ønske oss time til fotograf for Sienna (det er jo eventuell gave til både oss og Sienna da)
meg & to små vampyrer Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Ting ingen jeg kjenner kan gi: -jobb -hjerne Materielle ting: -ulltepper og masser av de -ullsokker -ulltrøyer -en krem jeg bruker -en genser kanskje? -musikk -bøker -tegneserier
Mille** Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Takk for tips! Kom på at vi trenger en koffert vi også. ))))
mamma-til-4 Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Har egentlig det meste føler jeg,men jeg ønsker meg: -aromaterapitime -tøfler -lue,skjerf og votter
EnUndreneMor Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 ring på finger av sambo ( men han ser ikke vitsen:( ) ny badedrakt av mamma (likerå bruke i stedet for bikini når jeg svømmer) å sånn slags miksmaster greier
Gjest Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Har forøvrig funnet ut at det er sinnsykt praktisk å ha baby når det gjelder julegaver. Jeg er så dårlig til å komme på hav jeg skal gi (ihvertfall til visse personer) Så i årene fremover blir det mye kalendere- bilder- og ellers andre dingser med Sienna på (fotoknudsen, hehe) Og når vi har gitt bort alt stasjet de har, så er hun så stor at det bare er å plasere henne i en hag av maling fargestifter og glitter og si "produser julegaver". ;p
Gjest Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 Aner ikke hva jeg skal ønske meg av samboer. Vi bruker gjerne og kjøpe gave fra oss til oss. Så kanskje en ny PC, men vi har idiot forsikring på den gamle. Så kanskje jeg heller skal helle cola i tastaturet, hehe.
ZamZam Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 Snille barn, god helse og et godt ekteskap er jo som vanlig på topp.... Itillegg så ønsker jeg med en blender, massasje (helst utført av profesjonelle) og (ehhhhhhh) kommer ikke på noe mer jeg... Lurer på om det betyr at jeg har dårlig fantasi eller at jeg har det meste jeg trenger...
Gjest Skrevet 4. november 2007 #15 Skrevet 4. november 2007 Samboer ønsker seg "et godt konnjår" Men hvordan pakke det inn?
meg & to små vampyrer Skrevet 4. november 2007 #16 Skrevet 4. november 2007 glemte en ting vi ønsker oss, vi ønsker oss et fenalår eller en spekeskinke. He he. Mulig vi får et hjemmelaget av svigerfar, da. Håper det for DE ER GODE:)
3 rosa og en blå Skrevet 4. november 2007 #17 Skrevet 4. november 2007 Jeg ønsker meg: klær, middagservise og bestikk, støvletter, vinterjakke og da helst bergan, komfyr med uten knapper, flybilletter m.m
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. november 2007 #18 Skrevet 4. november 2007 ahh.. den er lang den. hvordan kan man ikke ha noe å ønske seg? 1. marc jacobs pumps til 3200 kr. 2. stop staring kjole 3. bergans jakke 4. bortoverski og nedoverski. jadda..gi meg begge deler. jeg er kravstor 5. en katt 6. en hel masse fra tiffanys.. mohahaha. 7. penger 8. et skap som jeg har sett på den lokale interiøerforretning, og som jeg veit jeg får av mora mi 9. gavekort på bianco sko 10. gavekort på hva jeg vil på ebay av vintage reproduksjoner ... å være politisk korrekt som feks å ønske seg en geit til en trengende familie kommer fryktelig langt ned på lista mi. *hoho*
~sjiraff~ Skrevet 4. november 2007 #19 Skrevet 4. november 2007 Spa Opplevelser (kino, teater, revy, stand-up e.l.) Parfyme Malehjelp (tar over hus dagen etter termin) Ellers er den vel rimelig tom her også...
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 4. november 2007 #20 Skrevet 4. november 2007 "tenke" "teeeeeeeenke" 1. vaffeljern 2. diamant/gull smykke av samboer:-) 3. gavekort på massasje/aromaterapi 4. hairext. (sette på på hår..) 5. BARNEHAGEPLASS i januar!!!!!! ??????????????
Gjest Skrevet 4. november 2007 #21 Skrevet 4. november 2007 Bergansjakke, tempurpute og langrennski + endel interiørting, gavekort på ikea o.l.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 4. november 2007 #22 Skrevet 4. november 2007 Ny mobiltelefon w910i, min gamle er så sliten. Ting jeg mangler til huset mitt som vi skal flytte inn i i januar! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå