Gå til innhold

Hjelp så pinlig!!! Hjelp meg da jenter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 2 gangsfødende og er flau når jeg spør om dette, men hvordan vet jeg om jeg lekker fostervann?? Burde visst det, men hjeellpp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig sjeldent at det oppstår... som regel er det urinlekkasje. Viss det er fostervann lekker og siver det ut hele tiden. Viss du har lekk vd do besøk og høste er det nok urin....fostervann har en søt lukt. Viss du er i tvil kan du ta på et bind gå med det en stund og ta det med til føden så sjekker de det ut...

Skrevet

d er ikke enkel sak å finne ut d alene,gjør som meg ring inn til føden og beskriv det for de ta på deg et nytt binn og reis inn og kontroller...=)det tar ikke lang tid men da slipper du å tenke mer på det!lykke til

Skrevet

Jeg var også usikker på dette for et par uker siden og ringte til føden. Jeg fikk beskjed om å komme en tur og de tok en prøve (q-tips i skjeden) for å sjekke. Det er vel eneste måten de kan avgjøre hva det er som kommer ut... Heldigvis var det ikke fostervann, men jeg ville ringt til føden for sikkerhets skyld hvis jeg var deg. Det er ikke no trivelig å gå å være usikker. De er så hyggelige og hjelpsomme på føden :) Masse lykke til!

Skrevet

jeg har bare fått dårlig opplevelse med jordmødrene jeg har snakket med....lurer på om jeg bare er en stor hormonellbekymringsfull dame....hehe bekymrer meg igrunnen ikke så mye om det er fostervann eller ikke får vel bare se d litt ann så jordmoren sa når jeg ringte føden

Skrevet

Jeg virket vel litt desperat her i stad, men jeg tror egentlig ikke jeg har lekket noe annet enn tiss jeg:-) dvs lekker ikke annet enn alle de 100 gangene jeg er på do i løp av et døgn. Men syns det er mange her inne som skriver om lekking, trodde ikke det var vanlig jeg. Men jeg er bare vralte vrikk vrakk gravid jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...