JenteBergen82 Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Er førstegangsfødende. I uke 30 nå. Er det mest vanlig å gå overtid, eller kan det like godt skje 14 dager før???
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 er å førstegangs=) virker som det er mest vanlig å gå åver termin, desverre=/ men såklart kan jo allting skje=)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Leste nettopp en artikkel om at gjennomsnittet for førstegangsfødene var å gå 4 dager over termindato. Det betyr at jeg skal føde i dag
smackazz Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 JM mi sa at det er faktisk like vanlig å få før termin som å gå over termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå