saratussen Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Er det sånn hvis man vil ha med full lønn??
meg & to små vampyrer Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Ja, inkludert 6 uker til far da.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 3 uker før fødsel og 6 uker etter må du ta. 6 uker må far ta (med visse unntak) resten dele dere, eller du tar
saratussen Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2007 da blir det igjen bare 38 på mor i såfall... det er lite
Gjest Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Det er jo ikke 38 på mor ... det er bare 9 som er forbeholdt mor, de øvrige 29 deles mellom mor og far etter ønske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå