Bette76 Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hjelp meg å slippe det.. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11629259&sid=xz20tdbx7cVM435053&WT.svl=Link
Boulengerina Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Hvorfor har dere ikke sterilisert katten deres da? Synes at om man skal ha kattunger på en katt bør man ta ansvaret og beholde de kattungene man ikke får gitt bort!
mamma-til-4 Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Kunne vært interessert jeg,men jeg orker ikke kattunger nå.Tar stort sett til meg dyr som er renslige og som jeg slipper å ha kasse til.NOE slitsomt med 2 unger under 1 1/2 år og kasse med sand....regner med at du skjønner hva jeg mener:)Men vil ivertfall si at de er skikkelig søte:)Helt min stil av type katt ja:) Men skal du avlive de i kveld da?Det er søndag.
3 rosa og en blå Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Blir nok litt langt å dra for oss..
Bette76 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 Det må være fint å sitte på sin drithøye hest og skyte rundt seg du perfekte menneske. Du vet ingenting om omstendighetene og om kattene egentlig er våre.
Bette76 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2007 Jeg venter selvfølgelig så lenge som mulig, men annonsen skulle vært lagt inn på fredag.. Det er så hjerteskjærende å gjøre det at jeg begynner å gråte bare jeg tenker på det.. Håper alle kan ringe venner og bekjente og prøve å gi disse tigerguttene et godt hjem.. De er så knyttet til hverandre og har så mye selskap i hverandre at vi gjerne vil gi dem bort sammen.
propp Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 foreslår at du tar dem med til vetrinær, å putte dem i vaskemaskinen er rett og slett en bestialsk måte å avlive dem på.
mamma-til-4 Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Må dere gi de bort akkurat NÅ? Har brukt opp kvota mi ang katter som skal gies bort:) Har 23 katter som jeg har tatt til meg og gitt bort 22 av de...... Hadde de vært 4-6 uker eldre så hadde jeg mulig tatt de.....
Angelina Jolie Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 HVa med å gi de til dyrebeskyttelsen eller noe?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Hvorfor kan dere ikke beholde de da? En kamerat av oss har 3 kattunger, istdenfor å avlive de da han ikke fikk gitt de bort, har han beholdt alle 3 pluss moren da selvsagt. Når enn har katt og ikke får gitt bort kattungene og heller ikke drepte de med engang så får enn beholde de. Jeg er glad vi har hannkatt så slipper vi det problemmet med kattunger her.
Bette76 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2007 Hehe. Tro det eller ei, men de hoppet oppi helt frivillig! Vi har blitt altfor glade i tigerne, men har ikke sjangs til å beholde dem :/
Northernlights Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Jeg hadde gjerne tatt den ene...,men det er litt vanskelig mht geografien,
♥♥ M ♥♥ Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 Uff, du må ikke avlive to friske katter
LisaColli Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 den annonsen provoserer meg. hvorfor MÅ dere avlive dem om jeg får spørre?
Dudellidallo og Tillo Skrevet 4. november 2007 #15 Skrevet 4. november 2007 Vi skal ha oss katt! Men sikkert for langt borte... Hvor er Sem? De var helt nyyyydelige!!!!
SaDa Skrevet 4. november 2007 #16 Skrevet 4. november 2007 Sem er i Vestfold. Nabokommune til Tønsberg
Dudellidallo og Tillo Skrevet 4. november 2007 #17 Skrevet 4. november 2007 Ja det var litt langt borte... synn...
xxxc Skrevet 4. november 2007 #18 Skrevet 4. november 2007 Håper dette er en spøk!! Tåpelig annonse! Og hvis det er seriøst, hvorfor avlive akkurat ikveld og hvordan har du tenkt d skal foregå en søndagskveld?????
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 4. november 2007 #19 Skrevet 4. november 2007 Har man en katt, kan man ha 2;o) Har man 2 kan man ha 10.. Hehe.. Nei syntes absolutt du IKKE skal avlive to kattunger som er helt friske. Hvem kan gjøre noe slikt?!?! Blir så sinna når jeg hører sånt.. Har selv to katter og hadde ALDRI tatt livet av kattungene hvis vår får det.. ALDRI....
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 4. november 2007 #20 Skrevet 4. november 2007 Huff da, så søte da, vi skal få oss katt over nytt år, + at det blir for langt (bodde på Tjøme før da). Men om du ikke får gitt de bort så hør med veterinæren, ofte at de hjelper til med å få gitt dem bort.. Da jeg bodde på Tjøme ga vi bort 4 unger via finn, og det var STOR interesse..har du hatt annonsen ute lenge?
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 4. november 2007 #21 Skrevet 4. november 2007 Hva mener du med at de skal avlives i kveld?? Regner med det bare er en propoganda for og få gitt vekk disse kattungene...,fikk veldig vodnt av de når jeg så bilde:-( Har en nydelig tigerpus selv og skulle gjerne tatt de jeg fikk lov at samboer og ha flere katter.... Dyrebeskyttelsen da?
tonebf Skrevet 4. november 2007 #22 Skrevet 4. november 2007 uff stakkars skulle gjerne tatt den ene til meg, men har en kattunge fra før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå