Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Snuppa mi er 4 mnd og liker enda ikke å ligge på mage. Greier bare 3-4 min før hun blir sur...noen flere som har det slik? ruller ikke rundt, og dermed greier hun ikke å kose seg. Er startet med å krafe etter lekene på matta og er mer "urolig" med føttene. Ser av utviklingstabeller at det ikke er unormalt, men det er vel litt seint kanskje at de ikke trives på magen nå? Det kommer vel når det kommer...mamman er vel bare litt utålmodig....Vi "trener" flere ganger om dagen. Noen som har noen gode råd til stimulering?.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Synes hun høres helt norml ut jeg, min er helt lik:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Min gutt var over et halvt år før han klarte rulle seg rundt på magen og likte å ligge på magen..nå er han 1 år og er helt normal;-)
wirre;o) Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 lillewirre likte ikke å ligge særlig lenge på magen hun heller, men hs sa at fem min her og fem min der.. er bedre enn ingenting. også at vi tok henne opp før hun begynte å protestere. hun satt seg opp selv og begynte å krabbe på alle fire når hun var seks og en halv måned;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå