ZamZam Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Noen som har noen tips til meg? Takker og bukker..
meg & to små vampyrer Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Kan du ikke bare woke noen grønsaker, noen bønner, en eller annen woksaus og nudler sammen?
TurangaLeela Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Hvis det er nudler du mener, så woker jeg, bruker tofu hvis du har det?
ZamZam Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 Ja, det er nudler jeg tenker på... Det er bare at jeg aldri pleier å lage noe med nudler så jeg er veldig usikker på hva slags grønnsaker "passer" og hvor mye soyasaus jeg skal bruke osv... Grunnleggende woking kan jeg da heldigvis...
meg & to små vampyrer Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Du bare smaker til! Oppskrifter er for pyser;) Det er bare å bruke det du liker. Jeg liker godt brokkoli, purre, paprika, hvitløk, ananas, sopp, osv...
*dum&deiLig*™ Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Putt oppi det du liker og ha soyasaus oppi. Vær forsiktig med sausen så du ikke tar oppi for mye. Det kan bli veldig mye smak dersom det er for mye soyasaus oppi.
ZamZam Skrevet 4. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2007 Jeg er akktid pysete første gang jeg lager noe, men jeg skal prøve meg litt frem.. -takk for tips...
meg & to små vampyrer Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Det går da bra! Du bare setter sammen ting du vet du liker sammen! F.eks. brokoli, purre, sopp og sorte bønner er godt.
ZamZam Skrevet 4. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2007 Det gikk bra, angrer kunn på at jeg hadde i brekkbønner... Må ut å finne brokkoli og blomkål i morgen, latskapen lenge leve... *fnis* Takk takk, skal prøve dette på mannen min når han kommer hjem.
meg & to små vampyrer Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 Slike små sorte bønner er gode i wok. Og kikerter. Du må jo prøve deg frem for å finne ut hva du syns er godt vet du. Og s¨å er det så fint etterpå når du merker at du lager god mat helt av deg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå