Gå til innhold

Nudlel-rett uten kjøtt? (haster litt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips til meg?

Takker og bukker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare woke noen grønsaker, noen bønner, en eller annen woksaus og nudler sammen? :)

Skrevet

Hvis det er nudler du mener, så woker jeg, bruker tofu hvis du har det?

Skrevet

Ja, det er nudler jeg tenker på...

Det er bare at jeg aldri pleier å lage noe med nudler så jeg er veldig usikker på hva slags grønnsaker "passer" og hvor mye soyasaus jeg skal bruke osv...

Grunnleggende woking kan jeg da heldigvis...

Skrevet

Du bare smaker til! Oppskrifter er for pyser;)

Det er bare å bruke det du liker. Jeg liker godt brokkoli, purre, paprika, hvitløk, ananas, sopp, osv...

Skrevet

Putt oppi det du liker og ha soyasaus oppi. Vær forsiktig med sausen så du ikke tar oppi for mye. Det kan bli veldig mye smak dersom det er for mye soyasaus oppi.

Skrevet

Jeg er akktid pysete første gang jeg lager noe, men jeg skal prøve meg litt frem.. -takk for tips...

Skrevet

Det går da bra!

Du bare setter sammen ting du vet du liker sammen! F.eks. brokoli, purre, sopp og sorte bønner er godt.

Skrevet

Det gikk bra, angrer kunn på at jeg hadde i brekkbønner... Må ut å finne brokkoli og blomkål i morgen, latskapen lenge leve... *fnis*

Takk takk, skal prøve dette på mannen min når han kommer hjem.

Skrevet

Slike små sorte bønner er gode i wok. Og kikerter.

Du må jo prøve deg frem for å finne ut hva du syns er godt vet du. Og s¨å er det så fint etterpå når du merker at du lager god mat helt av deg selv! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...