Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann er det noen her inne som prøver å bli gravide og er over 45 år? Jeg vil gjerne vite om jeg er den eneste. Hvis dere vet om noen som har lykkes i å bli gravid igjen i denne alderen så la meg høre det, trenger det akkurat nå. Hilsen fra viny

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, eg er nå her, men har nok ikkje mykje trøst å gje, dessverre. Eg er også 45. Ei dame i familien fødde sitt første og einaste barn da ho var 46, så eg har vel ikkje gjeve heilt opp enno, men det ER ikkje lett å bli gravid (og behalde) i vår alder. Vi får ta det som ein bonus om det skjer. Livet er nå bra likevel - eller?

Klem frå

Skrevet

Hei Viny

Jeg ble 45 i sommer... og er på mitt 10ende forsøk nå. Denne gangen har jeg hatt oppfølging fra Aleris og tatt Menopur inj. 225mg i 7dager, fikk 3 modne folikler. Venter nå i spenning...

Ellers har jeg flere veninner som har fått barn etter fyllt 43 år, og en som fikk helt naturlig når hun var 48... hun fødte i fjor.

Lykke til

Skrevet

Takk skal dere ha jeg synes dette var flott å lese at vi faktisk er 3 stk som ønsker oss barn i godt voksen alder nummeret før metusalem. Nei dette må vi greie jenter jeg fikk litt mer tro på prosjektet nå. Vi mistet i sommer så det kan vel ikke være helt umulig selv om det ser litt vanskelig ut. Ser Kaje at du får oppfølging fra aleris hva er det , ble litt nyskjerrig her nå.Jeg har fått crinone og albyl-e og håper like mye hver måned. Flere tips tas imot med takk. Klem fra viny

Skrevet

Hei Viny, Beth og Kaje!

Kaster meg på her jeg selv om jeg fyller 45 først om et halvt år. Føler jo at jeg er av de eldre her inne. Og et halvt år går veldig fort...

Godt å høre at det er håp for å lykkes. Er barnløs og har prøvd i ca to år nå. Tar enkel kur pergo, men har pausemnd denne pp.

Vet lite om hvilke andre muligheter det er for hjelp. Opplever jo at jeg faller utenfor alt pga alder.

Så her tas alle tips imot med åpne armer.

Fint hvis vi kunne dele litt erfaringer.

Klem

Skrevet

Hei igjen.

Jeg har også prøvd pergo 2 ganger.... hadde da god respons, men ble ikke gravid..

Menopur stimulerer folikkel vekst og modning , men man må følges opp med blodprøver og UL.. Anbefaler at du snakker med din gynekolog om dette.

Kommer dere fra Oslo, det kunne jo vært artig med et treff...

Skrevet

Jeg er ikke 45, men jeg kjenner ei som ble gravid etter naturmetoden

da hun var det :) sånn til oppmuntring:)

Masse lykke til:)

Klem Skifer

Skrevet

Hei igjen.

Jeg har også prøvd pergo 2 ganger.... hadde da god respons, men ble ikke gravid..

Menopur stimulerer folikkel vekst og modning , men man må følges opp med blodprøver og UL.. Anbefaler at du snakker med din gynekolog om dette.

Kommer dere fra Oslo, det kunne jo vært artig med et treff...

Skrevet

Hei dere! :-)

Jeg er 44 år og driver med IVF. Kan ikke bli gravid naturlig, så det er eneste sjangse. Har vært gjennom 3 forsøk nå, og ikke tegn til graviditet noen av gangene.. Skal nå fjerne mine tette væskefylte eggledere, som man mener kan lekke væske ut i livmora og gjøre miljøet der dårlig slik at eggene ikke vil feste seg. Så blir det nye forsøk i 2008. Så moro at det er så mange her som er godt ut i 40-årene!! :-D

Legger ved denne linken her for inspirasjon!

http://pregnancyover44y.blogspot.com/

Skrevet

Hei Hei...Eg er og då fyllt 44 år, og håper jo då fremdeles på ein baby til før eg må gi meg i dette gamet. Håpet mitt er jo som sagt at eg har arva genene til min bestemor, ho fekk sin siste då ho var 46 år. Eg høyrer stadig vekk at eg er temmelig sprø som prøver fortsatt i min alder, då er det jammen meg godt å vite om dere her inne, det holder motet mitt oppe

Lykke til alle sammen, måtte me alle lykkes ganske snart :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...