Kvitrebekk Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Har egentlig ikke vært veldig plaget av trøtthet i svangerskapet, men i dag er jeg helt borte vekk. Sitter bare på sofaen og halvsover. Ingen energi. Men man har kanskje sånne dager inne i mellom. Er i 27+5 i dag.
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Er kjempe trøtt selv...Blir ekstra ille når jeg må jobbe lørdager...Vet at kroppen min trenger masse søvn og ro... Men nå har jeg vært trøtt siden dag 1 jeg da=o) hehehe...Er så godt å ligge å dra seg... Er selv bare 22+3 ...Og ikke like langt som deg...=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå