line_n & sara Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 etter akupunktur og sex, kjenner jeg vooonde menssmerter i korsryggen, bekkenet er voondt siden babisen synker mer og mer, og presser på alle nerver der nede, og kynnerne er voonde! legger meg med et ørlite håp om at i natt må det skje noe! men våkner opp hver morgen uten et eneste "symptom".. ikke så mye som en bitteliten menssmerte engang! er det slik hos dere også? eller er det rett å slett bare modning fra sex og nåler?
yellowhåpefull Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Her er det heeelt stille:-)..Fått mindre og mindre kynnere, samt at snuppa de siste dagene har gått inn i hvile-modus virker det som. Er såvidt hun gidder å bevege seg, så innimellom må jeg fremprovosere bevegeler for å berolige meg om at hun fortsatt er i livet:-p Har 5 dager igjen til ul-termin og det er 9 dager siden mens-termin...I følge "min" lege var terminen 1 - 2 november.... :-)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 har 19 daga til tul og 9 til mens termin.... i dag har eg mensensmerter nesten konstant er irritabel overfor ungene og har litt kynnere som svir. sjelden og langt fra regelmessige noen innemelliom som ikkje svir. Igår kveld ble det plutselig lett å gå og vondten i symfysen er nesten borte.. så endten lurer ho meg eller så kommer ho ilpet av noen dager.. da det der med mensmurringene har eg hatt dei siste dagene før eg fikk dei to siste gangene
Belle&Mini Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Korsryggen er kjempe vond,vonde vonde kynnere,masse vonde mensen smerter,presser på nerver i bekkenet så jeg skvetter til noen ganger,og presser mot rumpa og nedover så det kjennes ut som jeg må på do hele tia... Så jeg håper virkelg det skjer noe snart!! Merker det på meg at det nærmer seg mer og mer for hver dag ) Natt til i dag ble jeg litt små nervøs,ikke hatt så vondt før. Men siter nå her enda med babyen inni magen og ikke oppå... 7 dager til termin )
kosklump fødeklar! Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Jeg har 5 dager til ul termin. Og ingen tegn på at noe er i gang. Ingen mensmurringer, kanskje kynnerne har blitt litt vondere, men ikke noe regelmessig.. Trøster meg med at det er ikke alle som kjenner noe på forhånd. Bare å smøre seg med tålmodighet:)
-Ma78- Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Termin I MORGEN, mens termin er enten 11 el 14 november, (legene sa litt forskjellig). Men jeg merker nesten ikke at jeg en gang er gravid, har mindre og mindre kynnere og gutten min er rolig men når han beveger seg kjenner jeg han godt nedi bekkenet, gjør veldig vondt!!!! Men ikke noe murringer AT ALL!!
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Til HI: Det er som jeg skulle ha skrevet det selv! 19 dager til termin her og har det på nøyaktig samme måte med unntak av det med nålene for jeg går ikke til akupunktur. Trøster meg med at når det først virkelig skjer så kan det skje fort, selv om kroppen ser ut til å lure meg nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå