ZamZam Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Mannen min har reist bort en uke ( igjen) og uansett hvor han skal uavhengig av om det er en dag eller fire måneder så skjer det alltid noe rart... Jeg pleier alltid å bli syk rett å slett fordi det passe så himla dårlig når man er alene med to barn.. Elstemann er syk og lille fjasen spiser papir hele tiden, ikke vet jeg hvor han finner det selv om jeg leter iherdig. Gubben fortalte meg da han reiste at han hadde sett ei mus på badet, men hvor den har tatt veien aner jeg ikke. Regner med at jeg kommer å snubble på den utover kvelden med et stort hyl... I dag måtte jeg kalle på vakta får å åpne et barnematglass ( ikke jomfru i nød enda) Så kommer naboen å sier at lysene på bilen står på ( de har jo stått på siden vakta vasket bilen invendig klokken 1200 ( nå er kl 1730 for meg) Det beste er at jeg ikke klarer å skru dem av så jeg spurte om naboen kunne hjelpe meg og etter et min fant han bryteren som jeg ikke visste eksiterte.. Jepp, jomfru i nød her gitt... Følte meg litt dum siden vi egentlig bare er så vidt på hils, men heldigvis tok de det med et smil... Så da skal jeg bare lene meg tilbake å prøve å forbrede meg på et stk musmøte og siv andre små katastrofer som kan og kommer til å skje frem til torsdag... Hvorfor skjer alt dette alltid når gubben ikke er her??? Jaja, jeg skal gå på papirjakt å se om jeg finner enda mer papir rundt om, det må jo være noen som kommer inn her å planter papir rundt om...
MamiMaribel Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Hei Gunda! Kanskje det skjer merkelige ting for at du skal få bevise for deg selv at du klarer deg fint alene også..:-)) Hvordan går det med deg for tiden ? Er du i Afrika nå ? Mali, var det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå