Gå til innhold

Julegave til gutt på 2 år og 7 mnd - tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pleid å ønske gaver til lillegutt som jeg vet han vil like eller trenge - istedefor at han får masse tull og tøys. Med jevne mellomrom synes jeg at lekene hans plutselig er utdaterte - og ser at venner av ham kanskje har andre leker. For å ikke kjøpe ting hele tiden prøver vi å finne ut av hva som kan vare en stund og som vi heller kan bygge på eller til.

Nå er han i et nytt skifte igjen - duplo'n er kjedelig, briobanen også. Dessuten går han i barnehage med 3 og 4 åringer - tror det også påvirker ham. Derfor trenger jeg tips til julegaver - familie og venner har begynt å spørre hva han ønsker seg og jeg må jo gi svar - kan du hjelpe? (vi prøver å satse på ordnetlige ting - heller en litt dyr leke enn 4 små som blir ødelagt etter 5 minutter..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det mye i gravemaskiner, lastebiler, motorsykkel, atv, og alt slikt "maskineri":-) Playmobil er jo også et alternativ, evt smålego?

Mini liker også å holde på med play doh...

Vi skal kjøpe han en rattkjelke i år. Han blir 3 år i februar.

Skrevet

VI har en som blir 3 år i februar, han skal av oss få ski med utstyr. Eller så kan du jo ønske deg:

rattkjelke

smålego

puslespill

lottospill

ullundertøy

joggeklær

div biler og andre typer kjøretøy

playmobil

Skrevet

Jeg ville ikke anbefalt å kjøpe smålego til en som er så liten. Gutten vår fikk smålego til 4 årsdagen i sommer, og nå mangler vi over halvparten av delene.

Men det kommer vel litt an på typen, om han er rolig og leker "fint" med tingene sine eller om han liker å "hærje" mer osv.

Hva med noen koslige dvd'er? Hvis han liker å se på film, da.

Playmo er kult, og sånne ridderleiker. Hester og riddere, og borg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...