Mandragora Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Evt hvor får man kjøpt billige poser?
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Hun bruker en sånn gammel teddy pose som faren hennes har brukt som baby. Er kjempevarm. Var en nettbutikk som annonserte et sted med billige vognposer. Tror det var babybest eller bestbaby eller no sånt.
TøffiTrynet☠ Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Lilleprinsen.no!!! Der har de billige Odenwälder poser. Har selv kjøpt en marineblå Mucki. Den er god og varm, og helt nydelig! Den kom på 1055,- med frakt.
LisaColli Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 vi har Nomad dunpose. den er helt grei, koster ca 1000,-. men jeg vil anbefale Ticket to heaven framfor Nomad. den har antiskli under og feste til sportsvogn oppå (sånn at den ikke sklir ned). ligger på samme prisen. evt ta en titt på going.no, vet de har billige poser:)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Vi har Odenwälder Lammy XL, kjøpt på Lilleprinsen.no.
Alvepike Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Vi skal kjøpe kaiser lammeskinns pose i rosa =) fant en på internett. Egentlig så ville jeg bare en en lammeskinns pose men så så jeg at de hadde en rosa en og den måtte jeg jo selvfølgelig ha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå