Ein T Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 hjemmestrikket? noe spseielt? kjole? dress? eller bare noe vanlig?? har tenkt litt på dette, men vet ikke helt hva jeg skal ha
Niem og Patrick Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Mamma har strikket, hvitt med en lys grønn heklekant på. Jakke, bukse og lue
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Niem 22.12-07! vet du hvilken garntype hun har brukt? hørtes så fint ut! har du bilde av det?
Niem og Patrick Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Mønsteret og garnet er fra sparkjøp faktisk Skal prøve og finne det på nettet. Garnet heter Gjestal Baby ull mener jeg. Det ligger hos min mamma enda, så jeg har desverre ikke bilde
Lukkelukken og bebibror Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Vi har kjøpt en hvit bamsedress på cubus Den skal vi bruke
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Mamma har strikket selebukse og jakke i blått og hvitt:)
puusekatt Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Jeg har kjøpt en body og ei bukse som jeg er totalforelska i, så det skal han ha på seg, også skal han ha en strikket "kjøredress" som pappa'n hans hadde på seg da han ble tatt med hjem fra sykehuset ;P Den er nok litt stor til en nyfødt, men det får så være : ))
Happy H Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 mamma har strikket et kjempe fint sett. selebukse, jakke og lue. i babyull garn.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Fikk et sett av mamma samme dagen jeg fortalte at jeg ventet barn, så det vil jeg bruke Det er hvitt med en bamse på Siden vi ikke vet kjønn, måtte jeg velge noe nøytralt. Ellers tar jeg med et rosa sett med bamse på, i tilfelle jente
Erisa* Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Jeg har strikket en fin jakke i hvit babyull, og en lilla bukse til. Har lue og labber som hører til jakken.
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 Alt fra polern&pyret joggedress, sokker osv Og ulldress fra lillelam.no. Det er helt nydelig...
Mamsen&2Gull Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 En hvit strikkadress, jakke, bukse, lue, votter og sokker, i babyull. Så skal hun ha på rosa eller blå sløyfer:) Gleder meg kjempemasse til å se det lille nurket i den hvite dressen, for den er bare såååå nydelig.. Å jeg elsker strikkaklær:)
camosilla Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 mamma skal strikke et sett i offhvite: bukse jakke og lue
Rakri Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 Innerst får de hvit body og hhv lysblå og mørkblå sparkebukse. Bilde på magen på den mørke, på føttene på den lyse. Ytterst blir de like: brun bamsedrakt som er kjøpt på cubus, med ører på hetta. Hvite halseluer i ull og brune ullvotter (uten tommel).... de blir nok så søte :-)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #15 Skrevet 4. november 2007 Sukk...dette snakket vi om i går, og jeg gleder meg så fryktelig til å finne frem klærne og legge de i baggen Mamma har strikket en heldress som er nydelig beige, men hette, og den skal baby ihvertfall ha utenpå tøyet når vi skal hjem. Venninnen min har strikket og tovet et nydelig par tøfler/sko og, som matcher så fint til den dressen fra mamma, så de skal nok også brukes Under dressen vet jeg ikke enda... tenkte jeg skulle gå igjennom tøyet i morgen, se hva vi har og hva vi evt. trenger... men siden vi ikke vet kjønn tenkte jeg å kjøpe én blå og én rosa lue, og ta med begge to på sykehuset. Litt koselig å ha én ting på som "forteller" hvilket kjønn babyen vår er =)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #16 Skrevet 4. november 2007 Et blått strikket som farmor strikket til meg da jeg ble født :-) Har tatt av den rosa blomsten som var på da :-)
pandabjørn Skrevet 5. november 2007 #17 Skrevet 5. november 2007 her blir det rosa body og sparkebukse og en rosa kjøredress som min mamma har kjøpt.. jeg er ikke så veldig glad i strikketing, vil heller ha vanlig bomullstoff i steden
Gjest Skrevet 5. november 2007 #18 Skrevet 5. november 2007 bestemora mi har strikket en nydelig rosa jakke med hvite hjerteknapper og en søt lue med silkebånd skal ha på en hvit enkel body med noe rosa motiv forran på brystet under jakken. bilde av det bestemora mi har strikket ligger på filer
HoneyBee <3 Skrevet 5. november 2007 #19 Skrevet 5. november 2007 Svigermor driver å strikker til den lille Hvit jakke, bukse, sokker og lue i babyull med rosa slkebånd på Veldig søt!
Mc Mum Skrevet 5. november 2007 #20 Skrevet 5. november 2007 Har flerevalg der vi....dersom det er jente(noe ul. viste) Har min mamma strikket et nusselig sett i baby-ull.Hvit jakke og bukse med rosa blomster på.Sokker og lue i samme stil:-) Ellers så holder svigermor på å strikke en nydelig offwithe heldress i baby-ull,og hun har også strikket en nydelig hvit ulljakke:-) De elsker å strikke,så vi har mye å velge i,samt at vi har mye fint fra vår 3 åring også:-)
januarbaby+maibaby Skrevet 5. november 2007 #21 Skrevet 5. november 2007 Mor har strikket til jenta mi! Har bilde av det på profilen min
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #22 Skrevet 5. november 2007 Strikkesett i hvitt, med smått rosa mønster.. Selebukse, jakke, lue, votter og sokker. Moren min som strikker, i baby alpakkaull
nattensDronning Skrevet 5. november 2007 #23 Skrevet 5. november 2007 jeg har nettopp bestilt et hentesett hos en kollega av meg som strikker endel. Det blir en lysrosa jakke, bukse, lue og sokker, alt i ull. Mulig hun pynter med detaljer i mere sterk rosa. Under blir det muligens en stripete (rosa/sterkrosa) ull-body og ull-longs. Hvis veldig kaldt, så har jeg en beige ytterdress over (og det regner jeg med at jeg må ha i romjula!). Den brukte storesøster hjem for 6 år siden.
de tre bukkenebruse Skrevet 5. november 2007 #24 Skrevet 5. november 2007 svigermor har strikka et nydelig hentesett med bukse jakke og lue (fant det i et gravid blad) =) kjempe fornøyd med det=D så dette skal hun reise hjem i=) svigermor strikket til gutten vår da han ble født men det var mer guttete hehe... hun er bare kjempe flink til å strikke
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #25 Skrevet 6. november 2007 Ullkjøredress, ullsokker, ullvotter, ulllue. Innom der skal hun ha på seg en body, sparkebukse å sokker. Alt fra Barnas hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå