mai mammaen til to Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 ohhh som jeg gleder meg til å spise det til middag etterpå.. det er jo bare verdens beste middag. har hatt lyst på det i flere uker nå.. sambo liker ikke å spise det før julaften. men jeg sa at da fikk han fint spise noe annet. for jeg skulle ha pinnekjøtt i dag.. nam nam nam nam nam nam nam nam..
Gjest Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Fy! Skal ikke spise ribbe før på juleaften.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Fjusk fjusk..hehe Men gjett om jeg er misunnelig da ;=) nam nam
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 ååååå PINNEKJØTT!!! naaaaaaaaaammmmm Jeg spiser til jeg stuper hver jul
Gjest Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Her blir det fårikål, er jammen godt det også altså,)
.nn. Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 På oss blir det pinnekjøtt neste helg ))))) I dag er det lammelår på menyen ))) godt det og.
*Olivia* Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 mmm det lukter det her også Gleder meg masse. Her er barna ute å leker. Stille i huset bortsett fra peisen som knitrer..Haallo dette er luksus!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå