Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Når det står man skal begynne med en skje grøt (i mat for spedbarn boken), det er en smaksprøve de mener da? en skje grøtpulver, og ikke en skje ferdigblandet grøt av en skje pulver? Så neste dag øker man til to tskjer grøtpulver og gir hele blandingen?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 jeg begynte med grøt da gutten min var tre mnd... men det var pga han ville ha så veldig mye mme... nå er han 4 mnd og vi gir grøt til frokost og kvelds og litt midddag... hs sa vi kunne øke til middag og grøt til kvelds... men jeg begynte med grøt uten å forhøre meg med noen... samme var det med første... se litt ann hvor mye han spiser og hvor ofte...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 blandingen tar jeg som den kommer... bare det ikke blir for tykt... i starten lagde jeg ikke mye men han ville jo bare ha mer og mer.... kjper og de frukt greiene fra hippo el hva det heter å blander i grøten... for smaken sin del...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Ok, takk for svar. Han spiste lite grøt i kveld, men tror det var fordi han var veldig trøtt og grøten ble litt tykk... Men de skjeene det står man skal begynne med, er det grøtpulver, eller ferdig grøt? hvis dere skjønner hva jeg mener??
Jeenie Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Det du skal starte med er noen få skeier FERDIG grøt... ikke pulver nei...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 er vel ferdig grøt.. bare å prøve seg frem... jeg gir grøt litt tidligere enn om jeg hadde gitt kun melk ellers er han så trøtt... og han får det han vil ha... følger ikke noe oppskrift..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Det er ferdig blandet grøt. Bruk anbefalt ant.grøtpulverskjeer landet med mm evt.mme el.vann til en passe tykk blanding.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Takk for svar. Var igrunn det jeg lurte på. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå