Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Fikk satt inn hormonspiral 6 uker etter fødselen, har nå gått tre uker siden dette...og jeg blør fortsatt. Mener legen sa det var vanlig å blø i 1 ukes tid etter innsetting. Blødde i 3-4 dager, så et lite opphold på noen dager, før jeg begynte å blø igjen... trodde nesten det var mensen som kom, men har nå blødd siden... i over 2 uker! Har også litt mensmurringer hver dag, spesielt om morgenen. Er dette normalt eller kan det være noe galt? Noen som har opplevd det samme? Bør jeg kontakte legen?
*betty* Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Jeg blødde i månedsvis etter den ble satt inn. Konstant mensen liksom... Blødningene har avtatt etterhvert, og nå blør det bare av og til. Er 7 mnd siden jeg satt den inn. Det er visst vanlig å blø lenge. Flere som har klaget her inne.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Det er helt normalt.Hadde hormon spiral og jeg blødde i 3 uker ,hver mnd i fire år jeg.Og nesten hver gang etter jeg hadde hatt sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå