Gå til innhold

Og der startet det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Besteforeldrene til gullet ble fikk et nytt barnebarn for litt siden. Det er veldig stas med nytt barnebarn, det skjønner jeg. Men bestemor har hele tiden og så sent som i går, sagt at man må alltid huske å holde avtaler med gullet mitt, siden han husker utrolig mange avtaler som har blitt lovt. (han er snart 3) så hun har lovt nå i flere dager å komme for å være sammen med gullet, ta han med hjem osv. Dem skulle komme i dag rundt 12, har jo sagt dette til gullet, for jeg hadde ingen grunn til å tro noe annet. Nå kom de (14.30). Han skal være hjemme til 5 siden vi får middagsbesøk i dag. Hvor har de vært? Hos det andre barnebarnet, mens sønnen min har sittet her i 2 1/2 time og ventet på de. Han var veldig lei seg istad fordi de ikke kom.

Er jeg urimelig som blir lei meg for dette? Jeg blir utrolig lei meg på gutten min sine vegne, men også for min del. Jeg ser jo hvor dette havner.. Er så trist hvis det skal bli sånn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det opp med de.

Si at en avtale er en avtale og at de skuffet den lille gutten din ved å ikke komme.

Si og at du skjønner at det er stas med et nytt barnebarn, men at forskjellsbehandling og brudd av avtaler av den grunn er uaktuellt.

Skrevet

Nei, stakkar gutten din, jeg fikk litt vondt i magen..

Det burde du ta opp med dem, fortell dem hvor lei seg gutten din blir.

Hvis det skulle skje en gang til må de jo ringe eller skrive en sms at de blir litt senere.

Skrevet

Avtalebrudd som endre med triste barn er ikke holdbart i det heletatt og jeg ville slått kraftig ned på akkurat det.

Klarer de ikke holde avtaler får de heller la være å avtale noe og komme på overraskelsesbesøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...