beentheredonethattwice Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Det kjennes nesten ut som at noe vil ut og at jeg har et fremmedlegeme inni der. Sånn rett innafor under klitoris. Fødte for ei uke siden og etter at jeg har sittet en stund får jeg vondt. Når jeg går må jeg ofte holde meg ved skrittet, ellers føler jeg at det presser enda mer. Hva FXXX er dette her? Noen som har/har hatt dette? Normalt etter en fødsel?
Ladybug~N&E Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 kjenner til det der. ikke godt. kjenner det endamen ikke så godt som rett etter fødselen. er 9uker siden. man er jo rimelig sprengt der nede etter en fødsel da så regner med det var normalt har vondt i den å
ellesant Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Jeg synes du skal ta kontakt med føden pr telefon og spørre dem om dette jeg. Jeg har kun hatt skader bakover, så jeg vet ikke helt om det kan bli slik dersom det revner forrover?
beentheredonethattwice Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 dytter!! Ingen som får press i klitoris når de har gått en stund eller ligget???? Det er søren meg så vondt. Har vondere nå jeg enn dagene etter jeg fødte. Skikkelig ubehagelig.
Suprise! Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Hei! Jeg hadde det etter forrige fødsel.Jeg konkluderte det med at jeg hadde fått bekkenløsning forran. Fordi det alltid ble helt jæklig vondt etter å ha gått litt. Dette gikk over på meg etter 14 dager ca etter fødsel... Når det var vondt så var det faktisk vondt å tisse også,pga presset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå