Mamma med to søte små Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Var så dum at jeg brukte den ene testen jeg hadde i hus i går. (negativ). Så nå sitter jeg her,TR har ikke kommet (pleier å komme på natta). Er kjempe spent på om det er en liten spire. Måtte berre lufte litt. Andre som har ikm i dag?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Hei.. Jeg hadde IKM igår og ikke fått TR enda.. Tok siste testen idag jeg p.. Og den var negativ...
Mamma med to søte små Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Krysser fingrene for oss begge! Lurer på å ta turen på apoteket å kjøpe noen nye tester...?! Er jo så spent!
nr tre i aug! Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Hei! Har ikm i dag jrg også, men har ikke fått TR. Er veldig spent nå!! Ønsker deg lykke til!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Hehe:o) Kommer til å vente til uka jeg:o) For han en følelse at det ikke har klaffet.. Hmmm.. Håpe det har klaffet for deg da...
Mamma med to søte små Skrevet 4. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2007 Har du testet "baby 08"? Håper virkelig det klaffer nå for oss alle!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Håper dt:o) For uke 44 syntes jeg det er mange som har blitt gravide..
nr tre i aug! Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Nei, jeg har ikke det. Venter en dag eller to til. Visst jeg greier å vente da
orkide75 Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 ikm fre{lør, og tanta pleier ikke være sen....ikke har jeg begynt og spotte heller.... drakk vin på fredag da jeg tok en negativ test på torsdag, og spydde i hele går OG har kastet opp i dag og er kvalm.... og ingen tante... kjøper en test uti uka hvis ikke tr har kommet...
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 jeg har igså IKM idag..men negativ test og ingen tegn på TR. Men jeg har vært så rar/vond i øverste del av magen..(over navlen) og kjempevondt i korsryggen de to siste dagene.. Ser at vondt i korsryggen er et symptom, men er det sånn vondt-i-ryggen-vondt eller er det en annen verk når man er gravid???? Fryktelig vondt.. fatter ikke hvor det kommer ifra..har ikke gjort noe spesielt tungt arbeid i det siste heller...
Mamma med to søte små Skrevet 5. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2007 Nå har jeg væer på apoteket og kjøpt test ihvertfall. Men skal vell helst ta de med morgenurinen, så får vente til i morgen. Ingen teng på tr ihvertfall. Noen som har testet i dag?
orkide75 Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 tør ikke teste før på ons/torsdag:) torsdag er det en uke siden jeg sist testet:)
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 5. november 2007 #13 Skrevet 5. november 2007 Jeg har også klart å bruke opp den ene testen jeg hadde, og negativ selvsagt. IKM fredag, men mensen har vært litt ustabil de to siste gangene. (kommet litt sent) Men nå er jeg kvalm, har hatt sure oppstøt, utrolig vondt i ryggen, sliten og heller ingen av de typiske tegnene på at mensen skal komme. Jeg er rett og slett FRUSTRERT!!! Skjønner godt hvordan dere har det nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå