Silja FullFres McQueen Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hurra for oss!! Hehe... Det er såååå godt! Sånn, måtte bare lage et innlegg helt uten mening... ;o)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Ha ha, du liker å plage de stakkars ungene dine med ekle middagsretter..? Ref Fårikål (som jo er godt...)
Silja FullFres McQueen Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Hehehe.. Jeg er klok av skade, og skal steke opp noen fiskepinner i tilfelle de ikke liker det... ;o)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 He he, sikkert lurt ;-) Liker du det altså? *Grøss*
Silja FullFres McQueen Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 Det er rågodt!! Årets høydepunkt når jeg får servert det hjemme til mamma i jula. Da spiser jeg til jeg triller av bordet =)
Mille** Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Uten mening? Hva mener du, det er jo et middagsinnlegg, kjempemeningsfylt!! Ikke en dag på dib uten middagsinnlegg vet du! ) Har faktisk aldri smakt det, hver gang mamma har det så spør jeg hvorfor ikke hun kan invitere oss på det, og da påstår hun (hver eneste gang) at vi ikke liker det, og blir like overrasket (hver gang) når jeg forteller at vi ikke har smakt det. ;o) Jaja, vet jeg kan lage det selv også! Vi skal forøvrig ha kjøttkaker i dag. ;o)
smakk Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Åååå, heldiggris!! Nå gleder jeg meg til jul, bryr meg ikke så mye om middagen på julaften, det er lutefisk i romjula jeg ser frem til ) Hvordan spiser dere den forresten?
sveis Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 ÅÅÅÅÅ.... nå ble jeg ikke lite missunnelig da.... Det er jo det beste som finst! Sammen med potetstappe inntullet i lefse! NAMNAMNAM!!!!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 4. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2007 Vi spiser den helt enkelt vi. Kun med stappe. =) Hehe. *stikke og begynne på maten* =D
Silja FullFres McQueen Skrevet 4. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2007 Hehehe, vet... ;o)
sveis Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Vet dere forresten at hvis lutefisken kommer i kontakt med rødkål, så blir den GRØNN?
Silja FullFres McQueen Skrevet 4. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2007 Hehehe... Ja, det var en opplysning jeg må ta med meg videre i livet.. ;o)
smakk Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 Vi spiser med potet og smør i potetlefse, nå fikk jeg kjempelyst på det.. Nam nam )
sveis Skrevet 4. november 2007 #15 Skrevet 4. november 2007 Du burde prøve å spise den med lefse. Sånn tynlefse, nesten som lompe bare større. Det er kjempegodt. Stappe, fisk og evt smør, rull sammen og spis!
mai mammaen til to Skrevet 4. november 2007 #17 Skrevet 4. november 2007 hehe.. jeg skal ha pinnekjøtt.. liker ikke lutefisk..hehe.. så du misunner meg ikke med den nei men kos deg du.. så skal jeg kose meg med pinnekjøtt
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 4. november 2007 #18 Skrevet 4. november 2007 æææææææææsj.... gele fisk? foretrekker heller pinnekjøtt eller ribbe på jula jeg.. Hadde noen kommet med lutefisk hadde jeg streika
Meg + 2 prinsesser Skrevet 4. november 2007 #19 Skrevet 4. november 2007 Urk, pjuk! Glad det ikke er meg:P
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. november 2007 #20 Skrevet 4. november 2007 Kan mannen min komme og?? Han mente nemlig på istad her at jeg var udugelig husmor som ikke lager jellyfish til han.. Hadde såå lyst på det. Men, jeg lager ikke fisk med vinger.. -Ja, jeg så det på danskebåten!! Kunne ikke titte til venstre der P satt, var redd jeg skulle bli angrepet av den ustabile fisken:-p He he, god fornøyelse søta:o)
Silja FullFres McQueen Skrevet 4. november 2007 Forfatter #21 Skrevet 4. november 2007 Hehehehe. Huff da... ;o) Skal sende nedover en porsjon til han jeg. Hehe. ;o) Nu står lutefisken i ovnen, og potetene koker. Skal lage stappe etterpå. Fy søren som jeg gleder meg til å spise! =D
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. november 2007 #22 Skrevet 4. november 2007 Lutefisk som er så godt!!!! Det skal vi ha på juleaften, for da skal vi til svigers.. Spiser med stappe, lefse og bacon... Nam nam...
Silja FullFres McQueen Skrevet 4. november 2007 Forfatter #23 Skrevet 4. november 2007 Hmm, mulig jeg prøver det neste gang da. Det hørtes jo godt ut da! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå