Gå til innhold

Idag skal vi ha LUTEFISK til middag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra for oss!! Hehe... Det er såååå godt!

Sånn, måtte bare lage et innlegg helt uten mening... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, du liker å plage de stakkars ungene dine med ekle middagsretter..? Ref Fårikål (som jo er godt...)

Skrevet

Hehehe.. Jeg er klok av skade, og skal steke opp noen fiskepinner i tilfelle de ikke liker det... ;o)

Skrevet

Det er rågodt!! Årets høydepunkt når jeg får servert det hjemme til mamma i jula. Da spiser jeg til jeg triller av bordet =)

Skrevet

Uten mening? Hva mener du, det er jo et middagsinnlegg, kjempemeningsfylt!! Ikke en dag på dib uten middagsinnlegg vet du! :o)

Har faktisk aldri smakt det, hver gang mamma har det så spør jeg hvorfor ikke hun kan invitere oss på det, og da påstår hun (hver eneste gang) at vi ikke liker det, og blir like overrasket (hver gang) når jeg forteller at vi ikke har smakt det. ;o)

Jaja, vet jeg kan lage det selv også!

Vi skal forøvrig ha kjøttkaker i dag. ;o)

Skrevet

Åååå, heldiggris!! Nå gleder jeg meg til jul, bryr meg ikke så mye om middagen på julaften, det er lutefisk i romjula jeg ser frem til :o)

Hvordan spiser dere den forresten?

Skrevet

ÅÅÅÅÅ.... nå ble jeg ikke lite missunnelig da....

Det er jo det beste som finst!

Sammen med potetstappe inntullet i lefse! NAMNAMNAM!!!!!

Skrevet

Vi spiser den helt enkelt vi. Kun med stappe. =) Hehe.

*stikke og begynne på maten*

=D

Skrevet

Hehehe, vet... ;o)

Skrevet

Vet dere forresten at hvis lutefisken kommer i kontakt med rødkål, så blir den GRØNN?

Skrevet

Hehehe... Ja, det var en opplysning jeg må ta med meg videre i livet.. ;o)

Skrevet

Vi spiser med potet og smør i potetlefse, nå fikk jeg kjempelyst på det.. Nam nam :o)

Skrevet

Du burde prøve å spise den med lefse. Sånn tynlefse, nesten som lompe bare større. Det er kjempegodt. Stappe, fisk og evt smør, rull sammen og spis!

Skrevet

hehe.. jeg skal ha pinnekjøtt..;) liker ikke lutefisk..hehe.. så du misunner meg ikke med den nei

men kos deg du..;) så skal jeg kose meg med pinnekjøtt

Skrevet

æææææææææsj....

gele fisk? :P

foretrekker heller pinnekjøtt eller ribbe på jula jeg..

Hadde noen kommet med lutefisk hadde jeg streika :P

Skrevet

Urk, pjuk! Glad det ikke er meg:P

Skrevet

Kan mannen min komme og??

Han mente nemlig på istad her at jeg var udugelig husmor som ikke lager jellyfish til han.. Hadde såå lyst på det.

Men, jeg lager ikke fisk med vinger.. -Ja, jeg så det på danskebåten!!

Kunne ikke titte til venstre der P satt, var redd jeg skulle bli angrepet av den ustabile fisken:-p

He he, god fornøyelse søta:o)

Skrevet

Hehehehe. Huff da... ;o) Skal sende nedover en porsjon til han jeg. Hehe. ;o)

Nu står lutefisken i ovnen, og potetene koker. Skal lage stappe etterpå. Fy søren som jeg gleder meg til å spise! =D

Skrevet

Lutefisk som er så godt!!!! Det skal vi ha på juleaften, for da skal vi til svigers.. Spiser med stappe, lefse og bacon... Nam nam...

Skrevet

Hmm, mulig jeg prøver det neste gang da. Det hørtes jo godt ut da! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...