Tornado20 Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 hei! Var på shopping i går, og de hadde sommer "hatter" på tilbud, men jeg skjønte ikke noe av størrelsene, jeg tok med meg en i str 46 og en i 48, men har noen noe peil på hva det er for en størrelse? =)
de tre bukkenebruse Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 det trodde jeg var cm rundt hodet=) jeg har nå kjøpt str 38 - 40 i lue
Tornado20 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Okey, ja kan nok hende det er str rundt hue.. hehe.. takk for svar
nungo Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Cm rundt hodet :-) De fleste barn er rundt 35-38 cm rundt hodet når de blir født. Hodets størrelse er veldig forskjellig - også når de vokser til, men jeg vil tro at du ikek komemr til å trenge dine nye luer før barnet er omkring 2 år :-) Ikke let det der med størrelser.
Tornado20 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 Okey, ja da er jo det egentlig en stor størrelse da, men da kan jeg lagre de litt, hehe! Bedre å ha kjøpt for stort enn for lite iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå