UngVoksen-over termin Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Ååå så spennende det var! Var på 3 D ul i forgårs. Vi hadde med både mor og svigermor :-) De var helt rørt. Det var fantastisk å se lille gutten vår inni der! Sugde og svelget og vinket :-) Fikk cd med 10 film snutter på med hjem! Helt utrolig fantastisk! :-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Jeg var også på 3d ul på fredag, det er helt fantastisk, jeg hadde også med bestemødrene!
Princen min Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Har du noen bilder? Jeg skal på 3D den 12 november gleder meg masse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå