Gå til innhold

Er dere redd for å ikke bli likt på DIB?

Anbefalte innlegg

Gjest Dick Laurent is dead
Skrevet

Så i et annet innlegg at folk "smisker" for å ikke bli mislikt av andre her inne.

Er det faktisk sånn?

Er dere enige bare for å være enige , sånn at ingen misliker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tenker jeg ikke på. Er ikke likt av alle heller, men det bryr meg ikke.

Skrevet

nei overhodet ikke..tror det er den minste bekymringen min

Gjest Dick Laurent is dead
Skrevet

Nei, jeg bare lurte, for det virker som at det er standarfrasen om man ikke er enig med en.

"Dere er enige med den og den bare for å ikke bli upopulær"

Ta den , du!

Skrevet

Hehe, på ingen måte!!

Bruker denne siden for å spør om ting, lese om ting.

Venner har jeg!!!:-D

Er aldri med vilje teit mot noen, men gidder ikke holde meningene mine for meg selv for at flest mulig skal like meg. Ingen kjenner meg bak mitt nick uansett;p

Skrevet

Nei er ikke det, sier min mening som den er, liker de meg ikke det bryr meg ikke....

skal ikke møte noen av desse folke live anyway.....

Skal jeg møte noen, så må det bli de som godtar meg som jeg er

Skrevet

NEI!

Herregud, kjenner da ingen her uansett. Men gidder ikke være teit og frekk uten grunn heller da..

Skrevet

Absolutt ikke. Jeg har stort sett helt andre meninger og fokus på ting enn de fleste her inne likevel. Og ingen kjenner meg heller, så hva de da måtte mene om meg er ubetydelig.

Skrevet

hehe nei virkelig ikke..:)

jeg er som oftest enig i det meste jeg da,men sier meningen min om jeg ikke er det

Skrevet

Jeg er visst ikke likt av NOEN her inne, tror jeg ikke..så bryr meg ikke om jeg ikke blir likt nei..

Skrevet

Nei!!! ...og er det en plass jeg virkelig tør å si meningene mine (uten å pynte litt på sannheten), så er der her...hehe

Skrevet

Nei og tviler på at alle her liker meg, men hva gjør det? kan ikke bli likt av alle heller

Skrevet

Jeg var det da jeg først begynte å være her inne for noen år siden, men ikke nå lengre. Alle kan ikke like alle, og slik er det bare.

Skrevet

overhodet ikke!

Skrevet

Absolutt ikke :) Men er man enig med flertallet her inne så har man enten ikke egne meninger, man er en del av saueflokken eller man er redd for å bli misslikt. Når noen går tom for argumenter så kommer som regel den frasen der hehe..

Skrevet

Hehe... Nei, ikke akkurat. Har større ting å bekymre meg over enn om 1000 mennesker som for meg er anonyme liker meg eller ikke.

Skrevet

Ja, jeg ligger våken om natter og biter negler ordi jeg er så redd for at noen skal mislike meg.

Skrevet

I følge noen her inne, er jeg en smisker.

Det er på grunnlag av noen ting jeg har gitt bort inne her.

Jeg sier det jeg mener, og det har vel de fleste inne her oppdaget.

Skrevet

Hehe nei, verken her inne eller til daglig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...