Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Jeg kjøpte ullundertøy til Alicja på barnas hus til 99 per del(tror det het janus), så gikk jeg på cubus og så at de hadde peanuts ullundertøy til 79,50 per del. Hva er egentlig forskjellen på disse to? Tenkt å kjøpe et ekstrasett om det ikke er noe forskjell
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Jeg synes janus virker bedre. Har begge to han pilten her og. Virker som om det fra Janus er mindre "stikkete":o)
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 det var det jeg var redd for! Hater stikke-ull. Siden det bare er 20 kroner forskjell så er det jo ikke noe stort "tap" å kjøpe to janus-sett takk twintipp
LisaColli Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 ull er ull men jeg tror noe av ulltøyet på cubus har bomull på innsiden og ull på utsiden.
mayaya Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 lupp da, så mye ull som vi har snakket, og du sier bare tull? nei, ull er ikke ull, det er store forskjeller. Jeg har aldri prøvd cubus sitt da, så i mellom de to vet jeg ikke. men janus er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå