Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 ...burde jeg ha av hver i str 50-56-62? og vor mange strømpebukser generelt?? jeg bare handler og handler..hehe:)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Bare handler og handler jeg også... Kjøper det jeg liker... Aner ikke sånn ca hva du burde ha... Men litt av hvert slik at du kan skifte en del ganger i løpet av en dag og nok så du kan ha klær på barnet ditt selvom du har satt på vaskemaskinen...;=) Uansett så handler du vel når barnet kommer også tenker jeg...Blir vel noen turer t byen:=)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 ja, det er så mye fint at jeg blir gaaaal:) men moro da:) er bare det at alle sier at jeg ikke må handle inn for mye, for man får så mye også, så kanskje jeg skal vente å se til etter jul, før jeg går amok igjen:)
sydilla Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 6-8 bodyer 4-5 trøyer/gensere 4-5 sparkebukser Strømpebukser til kalde årstider 4-6 pyjamaser Bomullsjakke eller en strikkejakke En varmere jakke 3-6 par babysokker To babytepper. Lue og votter i vinterhalvåret Utedress (litt stor til å vokse i...) (fra mamma nettetssider. Hadde nesten ikke gidde å kjøpe inn under str 56. mange unger er forstore til de minste str når de kommer ut...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå