Gjest Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Kan man bli kvalm i slutten av svangerskapet, i likhet med i starten? Jeg er så innmari kvalm...blæh..! Kan jo seff. være noe annet, men kvalmen kommer og går, litt som gravid-kvalme. Også jeg som skal i middagsbesøk og spise lammestek i dag... GRYNT! Noen andre som har opplevd å bli kvalm nå på slutten?
mlkt Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 kan nok det desverre. jeg trodde og at nå var det stadiet over men neida. er i uke 29 lykke til i middagsbesøk
jenta81 Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Hei, Jeg ble også blitt kvalm igjen, det har vart i 14 dager nå. Kvalmen kommer og går som du sier.... Lurer på om det kan ha en sammenheng med at jeg har blitt så følsom i navle området, og det er der babyen sparker mest for tiden.. Håper det går over snrt, for det er skikkelig ubehagelig. Nesten som å oppleve den første tiden av graviditeten på nytt igjen.
1nordland Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Jeg har hele tiden hatt masse av og på perioder med kvalme. Var helt kvalmefri i 1,5 mnd før jeg plutselig begynte å kaste opp om morran da jeg var i uke 27. Jordmor mente at jeg ikke fikk i meg variert nok kost og nok næringsstoffer. Hun sa babyen tok det den trengte uansett og da gikk det ut over moren....kunne være en grunn til at jeg var kvalm, Så jeg har begynt å ta litt vitaminer og spise litt mere sunt og variert og nå er jeg kvalmefri igjen (er i uke 30 nå) Vet ikke om det er tilfeldig eller om det har noen sammenheng. Ble også MYE mere kvalm når jeg var trøtt. Så prøv og sove/slappe av mye.
Tutten-tei Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 HAr spydd hver bidige dag hele sv.skapet jeg.. URK! Siste par ukene har jeg spydd mye mer da, flere ganger hver dag,,
-Ma78- Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 1 dag til termin og jeg har vært daglig kvalm om morgenen de siste to ukene, men det går over når jeg står opp og får spist.....
puusekatt Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Jeg var veldig kvalm i begynnelsen, men hadde heldigvis en "kvalmefri" periode.. nå i høst har kvalmen kommet tilbake, og den kommer og går konstant. Ikke særlig morsomt, men trøster meg med at jeg ikke har så alt for lenge igjen...
Bohema77 Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Hei dere, tror kvalme nå kan være et uttrykk for vekst for babyen. Det er jo litt slik i starten, når lvimora først utvider seg og fosteret vokser- så da er det kanskje litt slik igjen nå? Jeg opplever det samme, litt uggen og raskt sulten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå