Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Har hørt noe om at babyen skal ha egne håndklær? Alle blir jo kokevasket,så kan ikke se noe problem i at babyen bruker de håndklærne vi har fra før hvis det er tomt med babyhåndklær(de er til vask,etc)Og babyklærne kan vel vaskes med våres klær? Ellers blir det en dyr strømregning tenker jeg..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Vi bruker de samme håndklærne vi ja. Og hun har ikke hatt noe allergi eller noe av d.. Vasker alt sammen også Ikkeno problem. men brukerparfymefritt vaskemiddel da.
Erisa* Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Vi har kjøpt inn noen små håndklær på ikea, som kan legges på stellebordet og ikke tar så stor plass i vaskemaskinen. Syns det virker litt greit, så blir det ikke så enormt med klesvask etter hver bæsjebleie... Men ellers kan hun selvfølgelig bruke samme håndduker som oss! Har kjøpt et par badehåndklær med hette til henne også, de er så søte;)
6des Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Vask klærne som vanlig du! Har alltid gjort dette med klærne til min eldste sønn, og han har alltid vært frisk som en fisk:)
nungo Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Ikke noe problem i forhold til hygiene osv men sådanne babyhåndklær med hetter på er veldig greie i fasonen (stor forkant) og mye neklere å tulle om babyen enn vannlige voksenhåndklær synes jeg. De blir jo ikek skitne, så jeg klarte meg med to slike babyhåndklær til førstemann.
Birthen Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Der hvor det er tipset om egne håndklær til baby, så har jeg forstått det sånn at det de mener er at det er fint for baby å ha nye håndklær fordi de gjerne er mykere enn de man har før. (Hilsen meg som vinner premien for dagens lengste setning...) Men denne gangen har jeg faktisk ikke kjøpt nye....
Gjest Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Jepp,vi må jo nesten vaske alle klær sammen:)Kommer til å bruke parfymefritt vaskemiddel til alle sammen jeg da ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå