Pærefrø Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Har du lyst til å hjelpe meg med noe?????? Pus er borte, har vært borte i snart en uke nå. han er født på 17 mai i år, så han er ikke akkurat kjempe gammel. Har du lyst til å se om du kan se hvor han er? Alle her hjemme savner han så.....
Lilly 79 Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Uff da.... Er det hannkatt eller hunkatt? sorry innblandingen min:-)
Pærefrø Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Det er en hann katt. så jeg er jo klar over at de har tendenser til å ta seg turer da. men vi bor rett ved veien og han har ikke vett til å flytte seg for bilene. sist han var borte en uke, så fant jeg han i en barnehage 4 km unna her. Han er utrolig glad i unger da... Men er rimelig bekymra da....
Lilly 79 Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Heng opp lapper. Håp på det beste. Ser i et innlegg lengre nede at du ikke får kasterert han før han er 6 mnd. Det er bare tull, finn en annen dyrlege. De anbefaler kasterering rundt 6 mnds alder, men gjør unntak. Og når katten din er en "påfartenkatt" får du garantert kasterert han. (Mange lokale dyrebeskyttelser og kattens vern kastererer hannkatter de skal omplassere før de er 3 mnd tilogmed!)
Pærefrø Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 Jeg må bare prøve å få det gjort ja...om han kommer hjem igjen da.... Er jo ikke kjempe lenge til han er gammal nok da... han karte å få av seg halsbåndet med tlf nr også før han stakk ut da... håper bare han kommer hjem snart... Vet du hva det koster å få de kasterert? sånn ca?
Lilly 79 Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Alt mellom 5-700 kroner. Avhengig av kattens vekt. Dette gjelder hannkatter da, hunnkatter koster det dobbelte å få sterilisert. Om du vaksinerer og gir ormekur samtidig, slår de fleste dyrleger litt av på prisen:-)
Pærefrø Skrevet 4. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2007 Ormekur gir jeg selv da.... tror jeg må bestille time så fort han kommer hjem. så får jeg bare holde han inne til han skal til pers.... Han går under navnet "Tarmen" hos naboene...hehe....sier kanskje litt om vekta...hehe
Cat.68 Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Dåt følesen at han er i nærheten av den barnehagen igjen jeg.
Pærefrø Skrevet 4. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2007 Jeg var å kikka der tidligere i dag, men så han ikke. Men det kan hende han kommer frem når barna kommer.... kan ringe dem i morra å høre... ser du noe mer? tusen takk forresten
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Hei, pyton når dyr blir borte. Et lite tips: Gå inn på www.nettkatten.no der er det masse tips om hva du skal gjøre når katten din er blitt borte. Jeg har selv brukt den, og har fått igjen kattekreket mitt. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå