Gå til innhold

Noen med erfaring fra bruk av QR?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en følelse, har hatt den en stund... Også har jeg to QR-tester liggende som jeg har så lyst til å prøve, men skal ikke ha ikm før på torsdag! Er det helt nytteløst å se resultat på QR-testene før IKM? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..hvis du ikke har ikm før torsdag så ville jeg ha venta litt..men jeg tok en i dag..to dager før ikm og den viste positivt..svak men positiv. : ) skal ta en clearblue digital i morgen tenkte jeg : )

Skrevet

Ja, jeg får vel prøve å vente noen dager... Men spennende for deg da!! Svak strek er uansett en strek - satser på å gi et forsiktig gratulerer jeg!:o)

Skrevet

da har jeg tatt clearblue digital... : ) klarte ikke å vente..og der sto det klart og tydelig at jeg var gravid...var første periode med el-test...er tydeligvis tingen...

Skrevet

gratulere så mye:)

Skrevet

Jeg teste positivt 5 dager før IKM med QR sist jeg var gravid:-)

Skrevet

Jeg testet 2 dager før ikm med QR og fikk svak positiv forrige mnd. Dagen etter var den enda svakere og så ble den negativ. var nok en kjemisk...

Så er du gravid slår den nok ut, men hvis har hatt en kjemisk så slår den kanskje også ut og da blir skuffelsen enda større på ikm...Jeg prater av erfaring...

Skrevet

Det kommer an på tidspunktet man har blitt gravid på... Dersom man har eggløsning 14 dager før mens, kan man teste positivt allerede ca 2-3 dager før IKM. Men man behøver jo ikke ha eggløsning 14 dager før mens....Altså behøver man heller ikke teste positivt så tidlig. Kroppen begynner å utskille Hcg kort tid etter egget er blitt befruktet, og graviditetstestene man får kjøpt på apoteket er veldig sensitive i forhold hormonet. Skal bare små mengder hormon til for å teste positivt. Så man kan jo prøve, men det beste er jo å vente for å få et mer sikkert resultat sikkert:) Har hørt om mange som ikke har testet positivt før mange dager etter IKM

Les mer om testene på: http://www.perivita.no/bruksanvisning-hcg.html

Skrevet

Helt enig med ubehandlet ull her..i min forrige pp testet jeg positivt 6 dager før IKM, og den ble negativ etterhvert som dagene gikk..tror kanskje jeg så på testen etter alt for lang tid, men likevel ble jeg veldig skuffa..bestemte meg der og da for ikke å teste før IKM flere ganger..men det er ikke lett!!!

Lykke til uansett hva du velger:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...