balsam Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 kan man spise det mens man eg gravid?? noen sier ja, og noen sier nei.... har så intenst lyst på......... drømmer om det på natten......
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Må innrømme at jeg spiste bittelitt da jeg var gravid, men jeg mente absolutt at det stod på nei-listen når man er gravid? Noe med spesielle bakterier i rått kjøtt osv...?
Pærefrø Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Hvis det har vært fryst eller om det er stekt så går det greit.... men ellers så er det nei mat....
balsam Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 jeg husker at jeg ikke visste det med snuppa og spiste et helt et... før noen sa at det kunne være farlig.... hmmm, mens andre sier at så lenge det er rokt skal det gå bra....
pøber´n & je Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Legg det i frysern i 24 timer. Da er evnt farlige bakterier drept, og de kan spise det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå