☆Anonymia☆ Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 GRATULERER MED DAGEN MONAJENTEN :DDDDDDDDDDDDDD
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Hurra for deg som fyller ditt år!! Gratulerer så masse )
pøber´n & je Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Gratulerer med dagen. Håper du får en fin feiring
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Gratulerer så masse med dagen ) Klem
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 Masse gratulerer med dagen ) ...og med gullet da ;o)
Mille** Skrevet 4. november 2007 #15 Skrevet 4. november 2007 Gratulerer så mye med dagen!!! Man skal vel ikke spørre om en dames alder, men pytt, hvor gammel er du blitt nå da? )
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. november 2007 #16 Skrevet 4. november 2007 Gratulerer såååå mye med dagen!!! Håper du får en kjempefin dag!!! Stooor bursdagsklem fra
Monajenten Skrevet 4. november 2007 Forfatter #17 Skrevet 4. november 2007 Tusen takk alle sammen, så skjønne dere er!!! Feiret i går og hadde det perfekt!! :-) Jeg har blitt skikkelig gammel, hehe, 23 år:-/ ;-) Tenk at jeg har vært her siden jeg var 18 :-o
Skravlemamman Skrevet 4. november 2007 #18 Skrevet 4. november 2007 Kjære Monajenten,gratulerer med dagen, håper den gir deg barn i magen( hi hi, den rimet) Håper du fester til langt på natten og også at gubben tar av seg hatten Kaka på bordet og pakker i fleng.... jeg sender deg en kjempestor klem.... Hurra!!!!Snurra!!!......og ikke Knurra!!!
bente69;) Skrevet 4. november 2007 #19 Skrevet 4. november 2007 Gratulerer med dagen, din lille kylling...hehe Jeg kunne nesten hvert mamman din, om jeg hadde startet veeeeeldig tidlig...hehe Hurra for tanta mi som også har burdsdag i dag:))))
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. november 2007 #20 Skrevet 4. november 2007 Gratulerer så mye med dagen Monajenten:o)) Hipp hipp hurra. He he.. Klem
Monajenten Skrevet 4. november 2007 Forfatter #23 Skrevet 4. november 2007 Skravlemamman, så snill du er som dikter Da kan jeg lese og kose meg og glemme mine plikter Dagen har vært super og jeg feiret i går Da var det fest i heimen, og vi drakk ikke en kaffetår..... Barn i magen tror jeg vi dropper Det holder med de to som står her og hopper;-) Nå skal ungene til sengs og jeg skal spise sjokolade Men jeg logger ikke av, så ingen hadet på badet;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå