Bare jeg er meg :o) Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Jeg har en gutt på snart 7 år.Han har et navn som de aldri har på "produkter" i butikkene.Tenker på reflekser,nøkkleringer,drikkeflasker,klistremerker osv.... Kan man bestille med hans navn på noe sted? Noen som vet?
pinglo Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Aner ikke. Men finner aldri mitt navn på noe heller. ( Men vet det går an å bestille drikkeflaske med navn på. Men husker ikke hvor.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 4. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2007 Ja tittet der.Men det er jo mest hånklær,luer osv. Tenker mer på sånt "tral" jeg.Tulleting med navn som andre kjøper i lekebutikken liksom.
grå :) Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 jeg handler sånt til moa i sverige. nå vet jeg ikke navnet på sønnen din, men går å søke opp produsenten/ spørre i butikken eller se i land der navnet er vanligere om det skulle passe. vet at sånne blå krus med malte hvit blomster fåes med egen tekst om man bare bestiller. koster ikke noe mer tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå